homescreen

Τέσσερις aqua ασκήσεις που δυναμώνουν όλο το σώμα και «ανοίγουν» τον θώρακα

Τέσσερις aqua ασκήσεις που δυναμώνουν όλο το σώμα και «ανοίγουν» τον θώρακα


ygeiamou.gr team

Η εποχή είναι κατάλληλη για να βουτήξουμε στο νερό και να αθληθούμε. Η personal trainer Ελευθερία Αναγνωστοπούλου μας προτείνει τέσσερις ασκήσεις μέσα στο νερό που στοχεύουν στην αύξηση των καρδιακών παλμών, στην ενδυνάμωση όλου του σώματος και στο άνοιγμα του θώρακος

*Γράφει η personal trainer Ελευθερία Αναγνωστοπούλου

Οι υψηλές θερμοκρασίες του καλοκαιριού καθιστούν το σώμα μας πιο αδύναμο στο να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις μίας έντονης προπόνησης. Η άσκηση στο νερό βοηθά στην σωστή εκγύμναση με έναν προσιτό τρόπο εν όψει καλοκαιριού.

Παρακάτω θα δούμε 4 ασκήσεις που στοχεύουν στην αύξηση των καρδιακών παλμών, στην ενδυνάμωση όλου του σώματος και στο άνοιγμα θώρακος. Θα χρειαστείτε μόνο ένα μακαρόνι και το σώμα σας!

Οφέλη της άσκησης στο νερό

  • Ενδυνάμωση όλου του σώματος χωρίς καταπόνηση και επιβάρυνση των αρθρώσεων
  • Αύξηση εύρους τροχιάς κίνησης λόγω ασκήσεων ανοιχτής κινητικής αλυσίδας
  • Δεν επιβαρύνει τις αρθρώσεις λόγω άνωσης
  • Αίσθημα αποφόρτισης και ευεξίας μετά την άσκηση
  • Αύξηση καρδιακών παλμών και βελτίωση της φυσικής κατάστασης
  • Δρα ως αποκατάσταση για τραυματισμένα μέλη του σώματος

Δύο τρόποι εκτέλεσης

Είτε κάνουμε τις ασκήσεις διαδοχικά τη μία μετά την άλλη για 4 κύκλους των 30”, είτε αν έχουμε καλή φυσική κατάσταση αυξάνουμε τον χρόνο ανά άσκηση ανάλογα με το επίπεδο.
Άσκηση 1
  • Θυμίζει jumping jacks
  • Τοποθετώ το μακαρόνι πίσω και κάτω από τις μασχάλες
  • Οι αγκώνες να είναι στην ευθεία των ώμων
  • Ανοιγοκλείνω χέρια και πόδια ρυθμικά
  • Στην κίνηση δίνεται έμφαση στο άνοιγμα
  • Ρυθμίζω την ταχύτητα εκτέλεσης ανάλογα με το επίπεδο
Άσκηση 2
  • Δουλεύω με τους αγκώνες στην ευθεία των ώμων προσπαθώντας να έχω τις παλάμες όσο πιο πίσω γίνεται.
  • Η γωνία μεταξύ βραχίονα και πήχη να είναι 90°
  • Φέρνω εναλλάξ τα γόνατα στο στήθος σαν επιτόπιο τρέξιμο όσο πιο γρήγορα μπορώ
Άσκηση 3
Σε οριζόντια επίπλευση δουλεύω ταχύτητες έχοντας μια αφετηρία κι έναν τερματισμό γύρω στα 25m. Σκοπός είναι να πάω όσο πιο γρήγορα γίνεται χρησιμοποιώντας προωθητικά τα χέρια και τα πόδια (χέρια – έξω στροφές)
Άσκηση 4
Η παρακάτω άσκηση είναι αρκετά απαιτητική καθώς τα πόδια δουλεύουν γρήγορα για να με κατευθύνουν προς τα εμπρός, ενώ τα χέρια εκτελούν έσω στροφές με σκοπό να με πάνε προς τα πίσω.

 

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα στην Ευρωστία και Υγεία και τον Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό (ΣΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ).
Είμαι φοιτήτρια Μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο “Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης” στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.
Επαγγελματικά πεδία: Aqua Aerobics, Aqua Pilates instructor, Lifeguard, Functional – Cross Training Coach, Pilates instructor, Θεραπευτική Άσκηση, Προετοιμασία για Στρατιωτικές Σχολές
Στον ελεύθερο χρόνο μου αγαπώ το τρέξιμο, το κολύμπι, τις πολεμικές τέχνες, το padel και το ping pong.
Instagram: e_project_fitness

Η βιντεοσκόπηση έγινε στο Your balance gym Αργυρούπολη

Διαβάστε επίσης

Ώμοι, πόδια και πλάτη: Ασκήσεις ενδυνάμωσης που «ξεκλειδώνουν» τις αρθρώσεις

Το workout που βελτιώνει τη στάση και δυναμώνει τους ώμους – 10′ την ημέρα αρκούν



Απόρρητο Απόρρητο