homescreen

Ώμοι, πόδια και πλάτη: Ασκήσεις ενδυνάμωσης που «ξεκλειδώνουν» τις αρθρώσεις

Ώμοι, πόδια και πλάτη: Ασκήσεις ενδυνάμωσης που «ξεκλειδώνουν» τις αρθρώσεις


ygeiamou.gr team

Ένα πρόγραμμα ασκήσεων ενδυνάμωσης, που βελτιώνουν την κινητικότητα και την ευλυγισία, ενώ συμβάλλουν στον έλεγχο των άκρων από την personal trainer, Ελευθερία Αναγνωστοπούλου. Ιδιαίτερα ευεργετικές είναι για τις αρθρώσεις και συγκεκριμένα για τους ώμους, τα πόδια και τη σπονδυλική στήλη

*Γράφει η personal trainer Ελευθερία Αναγνωστοπούλου

Οι παρακάτω ασκήσεις βοηθούν στην βελτίωση της κινητικότητας των αρθρώσεων της ωμικής ζώνης και της άρθρωσης του ισχίου. Ενισχύουν την κινητικότητα της σπονδυλικής στήλης, ενώ παράλληλα στοχεύουν στον απόλυτο έλεγχο των άνω και κάτω άκρων.

Επιπλέον, ξεκλειδώνουν – ενδυναμώνουν τους ώμους και τα πόδια και στοχεύουν στην βελτίωση της ευλυγισίας των μυών και της κινητικότητας των αρθρώσεων.

Αν είσαι αρκετά προχωρημένος, μπορείς να εκτελέσεις τις ασκήσεις χρησιμοποιώντας αλτήρες (μεγάλος βαθμός δυσκολίας).

  • Άσκηση 1

Πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης
Ελεγχόμενη κίνηση
Πέλματα εφάπτονται καλά στο έδαφος
Χέρια τεντωμένα
Η κίνηση πραγματοποιείται από τους ώμους
Αυχένας μακρύς

  • Άσκηση 2

Δυναμική διάταση δικέφαλων μηριαίων και ενδυνάμωση ποδιών και κορμού.
Επεξήγηση
Τεντωμένα γόνατα στην δίπλωση
Βαθύ κάθισμα – βάρος στη φτέρνα
Ροή στην κίνηση
Διατήρηση ομαλής αναπνοής

  • Άσκηση 3

Ενδυνάμωση προσαγωγών – τετρακεφάλων – ραχιαίων – γλουτιαίωνΕπεξήγηση
Πόδια σε έξω στροφή
Διατήρηση χαμηλού κέντρου βάρους
Αγκώνες ανοιχτοί
Κίνηση από τον κορμό
Κλίση του κορμού μπροστά

  • Άσκηση 4

Ενδυνάμωση ποδιών – ωμικής ζώνης – ραχιαίων – γλουτιαίων

Το ένα πόδι τεντωμένο
Κέντρο βάρους κυρίως στο πόδι κάμψης
Κλίση του κορμού μπροστά
Πλήρες εύρος τροχιάς κίνησης ώμων
Αυχένας στην προέκταση του κορμού

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα στην Ευρωστία και Υγεία και τον Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό (ΣΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ).
Είμαι φοιτήτρια Μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο “Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης” στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.
Επαγγελματικά πεδία: Aqua Aerobics, Aqua Pilates instructor, Lifeguard, Functional – Cross Training Coach, Pilates instructor, Θεραπευτική Άσκηση, Προετοιμασία για Στρατιωτικές Σχολές
Στον ελεύθερο χρόνο μου αγαπώ το τρέξιμο, το κολύμπι, τις πολεμικές τέχνες, το padel και το ping pong.
Instagram: its_elef

Διαβάστε ακόμη:

Τρεις top ασκήσεις για δυνατή πλάτη χωρίς πόνο

Η στάση που μειώνει το κοιλιακό λίπος, βελτιώνει την πέψη και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό – Δοκιμάστε την

Sliders: Το αξεσουάρ που μεταμορφώνει το σώμα σε 12′



Απόρρητο Απόρρητο