homescreen

Καλοκαιρινή προπόνηση για να παραμείνετε fit στην παραλία

Καλοκαιρινή προπόνηση για να παραμείνετε fit στην παραλία


ygeiamou.gr team

Μια γρήγορη προπόνηση που θα μας κρατήσει σε φόρμα κατά τη διάρκεια των διακοπών χωρίς να χάσουμε το στόχο μας, αλλά και χωρίς να χάσουμε πολύτιμο χρόνο ξεκούρασης και ανάπαυλας. Μας την προτείνει η fintess trainer Σοφία Περδίκη

*Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη

Οι καλοκαιρινές μας διακοπές είναι επιτέλους εδώ. Είτε επιλέξετε να τις περάσετε χαλαρά στην παραλία είτε είστε από εκείνους που πηγαίνουν στο βουνό για καλοκαίρι, οι καλοκαιρινές διακοπές είναι πάντα ευπρόσδεκτες.

Όλες αυτές οι ωραίες στιγμές και τα ταξίδια αξίζουν. Οι περισσότεροι άνθρωποι είναι στην ευχάριστη θέση να σταματήσουν για λίγο από το γυμναστήριο και τις προπονήσεις κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού. Αλλά όχι εντελώς!

Λοιπόν, μπορούμε να βοηθήσουμε σε αυτό. Ακολουθούν μερικά πράγματα που πρέπει να έχετε κατά νου όταν βρίσκεστε σε καλοκαιρινό mood.

Η σωστή νοοτροπία

Πρέπει να βεβαιωθείτε ότι προσεγγίζετε τις προπονήσεις των καλοκαιρινών διακοπών σας με τη σωστή νοοτροπία.

Ναι, θα ήταν ιδανικό αν κάθε προπόνηση ήταν η τέλεια προπόνηση. Αλλά αυτό δεν είναι εφικτό στις καλοκαιρινές διακοπές.

Η προπόνησή σας δεν χρειάζεται να είναι τέλεια. Είναι καλύτερο να το αποδεχτείτε εκ των προτέρων αντί να απογοητευτείτε μετά. Με άλλα λόγια, η προπόνησή σας μπορεί και έτσι να είναι ευεργετική!

Προσαρμοστείτε στα καλοκαιρινά δεδομένα

Δεύτερο σημαντικό στην ζωή αλλά και στην προπόνηση! Να μάθουμε να προσαρμοζόμαστε! Βγείτε νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα για την προπόνηση σας, δεν είσαστε σε γυμναστήριο πλέον. Είναι απαγορευτικό να γυμνάζεστε κάτω από τον καυτό ήλιο!

Προσάρμοσε το ωράριο σου και την προπόνηση σου στους ρυθμούς των διακοπών και του νησιού.

Φτιάξαμε μια καλή και γρήγορη προπόνηση, που θα σας κρατήσει σε φόρμα χωρίς να χάνεται τον στόχο σας, αλλά και χωρίς να χάνεται όλη μέρα από τις πολύτιμες διακοπές σας.

Κυκλική προπόνηση

Εκτελέστε κάθε άσκηση τη μία μετά την άλλη για 60″ τη κάθε μια. Μόλις ολοκληρώσετε όλες τις ασκήσεις, ξεκουραστείτε για ένα λεπτό (ή έως ότου ο καρδιακός σας ρυθμός επανέλθει σε ελεγχόμενο επίπεδο και μπορείτε να αναπνεύσετε εύκολα) και μετά επαναλάβετε τον κύκλο για 3-5 γύρους.

1. Squat

2.Προβολές επιτόπου, μένω ισομετρικά και ανοίγω και κλείνω τα χέρια

3.Απο σανίδα παλάμες μαζεύω γόνατα και τεντώνω

4.Απο σανίδα παλάμες κάνω άρσεις των ποδιών

5.Κοιλιακοί

Δείτε παρακάτω ολόκληρο το βίντεο:

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.
Complete Training by Sophia
Health is a state of body, Wellness is a state of being
Instagram: @famous_sp
@fit_for_life_by_sophia fitness,cross training,trx,pilates reformer,zoom classes 🧿
Facebook: Complete Training by Sophia

Διαβάστε ακόμη:

Απώλεια βάρους: 4 βήματα επιτυχίας – Έτσι θα νιώσετε καλύτερα

Άσκηση: 5 tips για να μην την εγκαταλείψετε

SUP: Γρήγορο πρόγραμμα για δυνατό σώμα και υπέροχους κοιλιακούς



Απόρρητο Απόρρητο