homescreen

Απώλεια βάρους: 4 βήματα επιτυχίας – Έτσι θα νιώσετε καλύτερα

Απώλεια βάρους: 4 βήματα επιτυχίας – Έτσι θα νιώσετε καλύτερα


ygeiamou.gr team

Όλα τα βήματα που θα πρέπει να ακολουθήσετε για να χάσετε κιλά και να φτάσετε σε ένα υγιές βάρος από την personal trainer Σοφία Περδίκη

*Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη

Ένα υγιές βάρος μπορεί να είναι διαφορετικός αριθμός για διαφορετικούς ανθρώπους. Η ηλικία, το ύψος, το σώμα σας, το φύλο και άλλοι παράγοντες λαμβάνονται υπόψη για να αποφασίσετε ποιο είναι το ιδανικό βάρος για εσάς.

Εάν είστε υπέρβαροι ή παχύσαρκοι (σωματικό βάρος τουλάχιστον 20% υψηλότερο από ό,τι θα έπρεπε), ενδέχεται να διατρέχετε σοβαρά προβλήματα υγείας. Υπάρχουν βήματα που μπορείτε να ακολουθήσετε για να χάσετε βάρος και να φτάσετε σε ένα υγιές βάρος για εσάς.

Θέστε εφικτούς στόχους
Ο στόχος να χάσετε πολλά κιλά μπορεί να είναι συντριπτικός. Δοκιμάστε να θέσετε μικρότερους, πιο διαχειρίσιμους στόχους απώλειας βάρους. Αντί να προσπαθείς να χάσεις 15 κιλά, βάλε στόχο να χάσεις 5 κιλά. Όταν φτάσετε σε αυτόν τον στόχο, πηγαίνετε για άλλα 5 κιλά και ούτω καθεξής, μέχρι να φτάσετε στο βάρος-στόχο σας.

Μικρές επιτυχίες
Η απώλεια μόλις 5-10% του βάρους σας μέσω περισσότερης σωματικής δραστηριότητας και πιο υγιεινής διατροφής μπορεί να οδηγήσει σε σημαντικά οφέλη για την υγεία. Εάν τώρα ζυγίζετε 100 κιλά, η απώλεια 5-10% του βάρους σας θα σήμαινε ότι θα χάσετε περίπου 13-25 κιλά. Η απώλεια αυτού του ποσοστού του βάρους σας μπορεί να μειώσει τον κίνδυνο για διαβήτη, καρδιακές παθήσεις, εγκεφαλικό επεισόδιο. Είναι επίσης πιθανό να έχετε περισσότερη ενέργεια, να αισθάνεστε λιγότερο κουρασμένοι και να έχετε λιγότερους σωματικούς πόνους.

Αργά και σταθερά
Οι ακραίες δίαιτες και οι υπερβολικές προπονήσεις συνήθως δεν οδηγούν σε διαρκή απώλεια βάρους. Είναι πολύ δύσκολο να διατηρηθούν μακροπρόθεσμα. Τα άτομα που χάνουν βάρος και το διατηρούν συνήθως έχουν αργή και σταθερή απώλεια βάρους. Αλλάξτε σιγά σιγά τις διατροφικές σας συνήθειες και αυξήστε τη σωματική δραστηριότητα. Μην περιμένετε να χάσετε επιπλέον βάρος πολύ γρήγορα. Οι ειδικοί υγείας συνιστούν απώλεια βάρους περίπου 2 κιλών την εβδομάδα για τους περισσότερους ενήλικες.

Γιορτάστε τα ορόσημα
Η απώλεια βάρους 5-10% είναι καλή για την υγεία σας, αλλά μπορεί να μην είναι αρκετή. Μπορεί να έχετε αρνητική εικόνα για το σώμα σας ή να μην αισθάνεστε άνετα με αυτό. Ίσως έχετε εστιάσει στον αριθμό και δεν είναι ακριβώς εκεί που θέλετε να είστε. Η δημιουργία ενός θετικού περιβάλλοντος για να παραμείνετε με κίνητρο για την απώλεια βάρους μπορεί να είναι δύσκολη. Ο εορτασμός ορόσημων στην πορεία μπορεί να βοηθήσει.

Όταν φτάσετε στην πρώτη απώλεια 5 κιλών, για παράδειγμα, επιβραβεύστε τον εαυτό σας με ένα μασάζ, πηγαίνετε να δείτε μια ταινία, απολαύστε μια εκδρομή ή βρείτε άλλους τρόπους χωρίς θερμίδες για να γιορτάσετε το επίτευγμά σας. Μπορείτε να ανταμείψετε τον εαυτό σας για ορόσημα απώλειας βάρους που δείχνουν ότι βελτιώνετε τη γενική σας υγεία.

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.
Complete Training by Sophia
Health is a state of body, Wellness is a state of being
Instagram: @famous_sp
@fit_for_life_by_sophia fitness,cross training,trx,pilates reformer,zoom classes 🧿
Facebook: Complete Training by Sophia

Διαβάστε ακόμη:

Sliders: Το αξεσουάρ που μεταμορφώνει το σώμα σε 12′

Workout για να μπούμε σε φόρμα και να «φτιάξουμε σώμα» για την παραλία

Λάστιχα αντοχής: Εύκολες ασκήσεις για όλους



Απόρρητο Απόρρητο