homescreen

HIIT στο πάρκο: Η τέλεια προπόνηση που δυναμώνει την καρδιά και καίει θερμίδες

HIIT στο πάρκο: Η τέλεια προπόνηση που δυναμώνει την καρδιά και καίει θερμίδες


ygeiamou.gr team

Η HIIT είναι ιδανικη προπόνηση για πολλές καύσεις, καρδιοαναπνευστική ενδυνάμωση και εκτόνωση! Εάν δεν θέλετε να πάτε στο γυμναστήριο μπορείτε να κάνετε το πρόγραμμά σας στο πάρκο της γειτονιάς. Η personal trainer Σοφία Περδίκη μας δείχνει μια αποτελεσματική και ευχάριστη υπαίθρια προπόνηση HIIT ακόμα και για αρχάριους

*Γράφει η personal trainer Σοφία Περδίκη

Οι γιατροί πάντα λένε να περνάτε χρόνο έξω για μεγάλο χρονικό διάστημα, και πρόσφατη έρευνα συμφωνεί. Το να περνάτε μόνο δύο ώρες την εβδομάδα στην φύση μπορεί να συμβάλει στην ενίσχυση της υγείας και της ευεξίας σας, σύμφωνα με άρθρο του 2019 που δημοσιεύτηκε στο Scientific Reports. Δεν έχει σημασία πώς θα φτάσετε αυτόν τον χρόνο – μπορεί να είναι μισή ώρα ή ακόμα και 15 λεπτά κάθε φορά – τα οφέλη για την υγεία είναι τα ίδια.

Το HIIT, το οποίο σημαίνει διαλειμματική προπόνηση υψηλής έντασης, περιλαμβάνει σύντομες προπονήσεις, διάρκειας περίπου 15 έως 30 λεπτών, και βασίζεται σε σύντομες εκρηκτικές ασκήσεις σε συνδυασμό με σύντομες περιόδους ξεκούρασης.

Μπορείτε να κάνετε HIIT σχεδόν οπουδήποτε, οποτεδήποτε και χωρίς εξοπλισμό, γεγονός που το καθιστά μια φυσική επιλογή για υπαίθριες προπονήσεις.

Όταν σχεδιάζετε μια προπόνηση HIIT μόνοι σας έξω, λάβετε υπόψη το περιβάλλον σας. Το σωματικό βάρος είναι σίγουρα ο ευκολότερος και πιο φιλικός προς τον χρήστη τρόπος να γυμνάζεσαι έξω, αλλά σίγουρα μπορείτε να χρησιμοποιήσετε τη φύση ως στηρίγματα.

Έχω σχεδιάσει μια υπαίθρια προπόνηση HIIT για αρχάριους. Αυτή η προπόνηση HIIT διάρκειας 15 έως 20 λεπτών, θα κάνει την καρδιά σας να δυναμώνει και θα δημιουργήσει έναν «σωστό» κύκλο ενεργειακών εκρήξεων και σύντομων διαλειμμάτων, ώστε να μπορείτε να αξιοποιήσετε στο έπακρο την προπόνησή σας.

✅30″ κάθε άσκηση.
❇️10″ ξεκούραση μεταξύ κάθε άσκησης.
✅2-3 κύκλους.

1. Jumping Jacks

2.Squat

3. Εναλλάξ προβολές

 

4. Mountain Climbers

5. Από σανίδα προβολή και στροφή

Δείτε ολόκληρο το πρόγραμμα γυμναστικής:

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.
Complete Training by Sophia
Health is a state of body, Wellness is a state of being
Instagram: @famous_sp
@fit_for_life_by_sophia fitness,cross training,trx,pilates reformer,zoom classes 🧿
Facebook: Complete Training by Sophia

Διαβάστε επίσης: 

Outdoor training: Η προπόνηση που ρίχνει την αρτηριακή πίεση

Οι δέκα καλύτερες ασκήσεις για δυνατά και καλλίγραμμα πόδια

 



Απόρρητο Απόρρητο