homescreen

Οι ασκήσεις που αδυνατίζουν και βελτιώνουν τη διάθεση

Οι ασκήσεις που αδυνατίζουν και βελτιώνουν τη διάθεση


ygeiamou.gr team

Η γυμναστική σε υπαίθριους χώρους εξασφαλίζει πολλαπλάσια οφέλη, όπως η πρόκληση μεγαλύτερης έντασης στους μύες , δίνοντάς τους περισσότερα ερεθίσματα στα οποία πρέπει να ανταποκριθούν

*Γράφει η personal trainer, Σοφία Περδίκη

Μια μελέτη του California Pacific Orthopedic και Sports Medicine διαπίστωσε ότι όσοι κάνουν υπαίθριες προπονήσεις έχασαν κατά μέσο όρο 3 κιλά και 6, 17% σωματικού λίπους σε οκτώ εβδομάδες.

Αυτό οφείλεται στο γεγονός ότι οι υπαίθριες προπονήσεις προκαλούν στους μύες μεγαλύτερη ένταση, δίνοντας τους περισσότερα ερεθίσματα στα οποία πρέπει να ανταποκριθούν. Θα βελτιώσετε επίσης τη διάθεσή σας και θα ενισχύσετε την αυτοπεποίθηση σύμφωνα με έρευνα του Πανεπιστημίου του Essex στην Αγγλία.

Θα ξεκινήσετε λοιπόν με ένα χαλαρό τρέξιμο 30 λεπτών. Η ένταση του θα εξαρτηθεί από την φυσική σας κατάσταση. Ενώ στην συνέχεια θα κάνετε μια στάση στο πάρκο και συγκεκριμένα σε ένα παγκάκι.

  • 5 ασκήσεις για ολόκληρο το σώμα από 2 σετ 20 επαναλήψεις η κάθε άσκηση.
  • Μεταξύ των σετ 15″ ξεκούραση, μεταξύ των ασκήσεων 30″ ξεκούραση.

1. Ανεβαίνουμε με δεξί πόδι και άρση πίσω το αριστερό 20 φορές και το αντίθετο.

2. Κάμψεις τρικέφαλων και άρση δεξιού ποδιού. Κάνουμε 10 επαναλήψεις και άλλες 10 με το αριστερό.

3. Κοιλιακοί. Μαζεύουμε πόδια στο στήθος και τεντώνουμε μια πάνω και μια κάτω από το παγκάκι.

4. Push-ups – κάμψεις.

5. Σανίδα σταθερή και μετράμε μέχρι το 20 και στην συνέχεια σανίδα με 20 εναλλάξ άρσεις των ποδιών.

6.Προβολές 20 με το δεξί πόδι πάνω στο παγκάκι και 20 με το αριστερό.

 

Η Σοφία Περδίκη είναι personal trainer και certified Pilates Instructor με ιδιαίτερη εμπειρία στην εκγύμναση ασκουμένων με νευροκινητικά προβλήματα. Είναι απόφοιτος του ΤΕΦΑΑ Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης και της Σχολής AF Studies. Έχει εργαστεί για περισσότερο από δεκαπέντε χρόνια ως γυμνάστρια σε σχολεία και εκπαιδευτήρια πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ενώ το 2008 δημιούργησε το στούντιο φυσικής αγωγής και ειδικών γυμναστικών Complete Training by Sophia που προσφέρει εξειδικευμένα προγράμματα άσκησης, προγράμματα pilates, pilates reformer και ολοκληρωμένα προγράμματα fitness πάντοτε με προσωπική επίβλεψη από την ίδια ή τους συνεργάτες της.
Complete training by Sophia, Φιλιππίδη 6, Αθήνα 115 24, 6972017822

Διαβάστε επίσης:

Δυνατή πλάτη χωρίς πόνο: Τέσσερις ασκήσεις για να την αποκτήσετε

Χωρίς βαράκια ή λάστιχα: Η τέλεια άσκηση χωρίς εξοπλισμό στο σπίτι

Κοιλιακό λίπος: Πέντε τρόποι που το εξαφανίζουν

 



Απόρρητο Απόρρητο