homescreen

Επτά ασκήσεις που «ανοίγουν» ώμους, θώρακα και ανακουφίζουν τον αυχένα

Επτά ασκήσεις που «ανοίγουν» ώμους, θώρακα και ανακουφίζουν τον αυχένα


ygeiamou.gr team

Ένα πρόγραμμα επτά ασκήσεων που «ανοίγουν» τον θώρακα και τους ώμους, ενώ παράλληλα ανακουφίζουν τον αυχένα και την πλάτη από την personal trainer Ελευθερία Αναγνωστοπούλου. Μπορούμε να τις κάνουμε κρατώντας μόνο ένα σκουπόξυλο!

*Γράφει η personal trainer Ελευθερία Αναγνωστοπούλου

Αισθάνεστε μυϊκό πιάσιμο στην ράχη και τον αυχένα; Νιώθετε τους ώμους σας πιασμένους και «κλειστούς»; Έχετε δυσκολία στην αναπνοή; Οι παρακάτω ασκήσεις μπορούν να σας ανακουφίσουν ανά πάσα στιγμή – θα χρειαστείτε μόνο ένα σκουπόξυλο!

Στόχος προγράμματος:

  • Άνοιγμα θώρακος
  • “Ξεμπλοκάρισμα” αρθρώσεων
  • Διάταση θωρακικής μοίρας
  • Ανακούφιση αυχένα
  • Κινητικότητα ωμικής ζώνης και Σπονδυλικής Στήλης (ΣΣ)

Σημεία προσοχής:

  • Εκτέλεση με ελεγχόμενη κίνηση
  • Πλήρες εύρος τροχιάς κίνησης
  • Προσπάθεια για πλήρη έκταση αγκώνων στις κινήσεις που απαιτούν τεντωμένα χέρια
  • Δεν κρατάω την αναπνοή μου
  • Διατηρώ έναν σταθερό Ρυθμό

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής και Αθλητισμού με ειδικότητα στην Ευρωστία και Υγεία και τον Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό (ΣΕΦΑΑ ΑΘΗΝΩΝ).
Είμαι φοιτήτρια Μεταπτυχιακού προγράμματος με τίτλο “Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης” στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.
Επαγγελματικά πεδία: Aqua Aerobics, Aqua Pilates instructor, Lifeguard, Functional – Cross Training Coach, Pilates instructor, Θεραπευτική Άσκηση, Προετοιμασία για Στρατιωτικές Σχολές
Στον ελεύθερο χρόνο μου αγαπώ το τρέξιμο, το κολύμπι, τις πολεμικές τέχνες, το padel και το ping pong.
Instagram:  e_project_fitness

Η βιντεοσκόπηση έγινε στο Your Balance Gym, Αργυρούπολη

 

Διαβάστε ακόμη:

Τρεις top ασκήσεις για δυνατή πλάτη χωρίς πόνο

Η στάση που μειώνει το κοιλιακό λίπος, βελτιώνει την πέψη και ενεργοποιεί τον μεταβολισμό – Δοκιμάστε την

Sliders: Το αξεσουάρ που μεταμορφώνει το σώμα σε 12′



Απόρρητο Απόρρητο