homescreen

Κορωνοϊός – Ανάρρωση: Τέσσερις ασκήσεις που δυναμώνουν πνεύμονες και ανοσοποιητικό

Κορωνοϊός – Ανάρρωση: Τέσσερις ασκήσεις που δυναμώνουν πνεύμονες και ανοσοποιητικό


ygeiamou.gr team

Ένας πλήρης οδηγός από τη yoga instructor Βάλια Γιατζάκη για το πώς η γιόγκα και η αναπνοή μπορούν να ενισχύσουν τους πνεύμονες και το ανοσοποιητικό σύστημα και να βοηθήσουν στην ανάρρωση όσων νόσησαν από Covid-19

*Γράφει η yoga instructor Βάλια Γιατζάκη

Για όσους βρίσκονται στη διαδικασία αποκατάστασης, η γιόγκα μπορεί να είναι ένα εξαιρετικά ωφέλιμο εργαλείο με το οποίο μπορείτε να ενισχύσετε το ανοσοποιητικό σας και να ανακτήσετε τη δύναμή σας. Παρακάτω θα βρείτε έναν οδηγό με μια ήπια σειρά θέσεων και ειδικές τεχνικές αναπνοών.

Αν είστε στην φάση της ανάρρωσης στο σπίτι, όπως πολλοί άνθρωποι, είναι σημαντικό να δίνετε προσοχή στη διατροφή, τον ύπνο και την ξεκούρασή σας.

Εφόσον η Covid-19 επηρεάζει άμεσα τους πνεύμονες, είναι επιτακτική ανάγκη να ενισχυθούν οι πνεύμονες. Εδώ θα βρείτε μια εύκολη άσκηση αναπνοής που μπορείτε να κάνετε ενώ απομονώνεστε στο σπίτι σας. Χρειάζεται πάντα πριν οποιαδήποτε πρακτική της γιόγκα η γυμναστικής να συμβουλεύεστε τον γιατρό σας και να ελέγχετε τις αντενδείξεις.

Μπορείτε να είστε από θέση οκλαδόν ή μπορείτε να ξαπλώσετε με την πλάτη στο έδαφος. Φέρτε την δεξιά παλάμη στην κοιλιά και την αριστερή στον θώρακα.

-Εισπνοή για 4 χρόνους (μετρήστε δηλ μέχρι το 4)
-Κρατήστε για 3 χρόνους
-Εκπνοή για 4 χρόνους
Επαναλάβετε για 5 με 10 κύκλους
Tip: Παρατηρείστε πώς ο αέρας κινείτε στο σώμα και δώστε έμφαση να ανοίξει όσο πιο πολύ γίνεται ο θώρακας.

Ακολουθεί μια σειρά ήπιων θέσεων

1.Θέση cat -cow
Τοποθετήστε τις παλάμες και τα γόνατα στο έδαφος. Με την εισπνοή ανοίξτε το στήθος με την εκπνοή σηκώστε την μέση την πλάτη και φέρτε το βλέμμα προς την κοιλιά. Επαναλάβετε για 5 φορές.

2. Στροφή 
Καθίστε με την λεκάνη στο έδαφος και τεντώστε τα γόνατα. Λυγίστε το ένα πόδι και αγκαλιάστε το με το αντίθετο χέρι και στρίψτε όλο το σώμα προς την κατεύθυνση που είναι το πόδι. Μείνετε για 5 αναπνοές.

3. Ξαπλώστε στο έδαφος και λυγιστέ τα γόνατα. Φέρτε το ένα πέλμα πάνω στο πόδι και έπειτα τραβήξτε το και αγκαλιάστε το γόνατο στο στήθος. Μείνετε για 5 αναπνοές.

4. Όπως είστε ξαπλωμένοι απλά φέρτε τα γόνατα στο στήθος μια μεγάλη αγκαλιά. Μείνετε για 10 αναπνοές.

Η Βάλια Γιατζάκη αποφοίτησε από το τμήμα φυσικής αγωγής και αθλητισμού Κομοτηνής (Τ.Ε.Φ.Α.Α)το 2014 Το ίδιο έτος (2014) εκπαιδεύτηκε στην γιόγκα από τον εκπαιδευτικό οργανισμό YogaWorks της Αμερικής (200RTY). Ακολούθως, η αγάπη της για την γυμναστική την οδήγησε και σε άλλες εκπαιδεύσεις όπως αυτήν του Personal Trainer ,Group Fitness Instructor ,Pilates, TRX, Yoga kids. Συμπληρωματικά έχει εκπαιδευτεί στις πρώτες βοήθειες του ερυθρού Σταύρου. Η επαγγελματική της δραστηριότητα έκτοτε περιλαμβάνει την διδασκαλία γιόγκα σε τμήματα ενηλίκων και παιδιών, σε ομαδικά αλλά και σε ατομικά προγράμματα (personal) μεμονωμένα.
Βρείτε την Βάλια Γιατζάκη σε:
Instagram: https://www.instagram.com/valiagiatz
Email: valiagiatz@hotmail.com

Διαβάστε επίσης: 

Τέσσερις ασκήσεις για καλύτερη ισορροπία – Δοκιμάστε τις

Τόνωση: Οι πέντε καλύτερες ασκήσεις για να γεμίσουμε ενέργεια το πρωί



Απόρρητο Απόρρητο