homescreen

Πιαστήκατε στην καρέκλα; Επτά ασκήσεις για να «λυθούν» οι ώμοι και να «ανοίξει» ο θώρακας

Πιαστήκατε στην καρέκλα; Επτά ασκήσεις για να «λυθούν» οι ώμοι και να «ανοίξει» ο θώρακας


ygeiamou.gr team

Ένα απλό και εύκολο πρόγραμμα από την fitness trainer Ελευθερία Αναγνωστοπούλου που ξεκλειδώνει τους ώμους, δυναμώνει τον κορμό και ανοίγει τον θώρακα. Ιδανικό για όσους κάνουν δουλειά γραφείου, αλλά και όλους όσους έχουν ανάγκη να ξεπιαστούν!

*Γράφει η καθηγήτρια φυσικής αγωγής Ελευθερία Αναγνωστοπούλου

Για όλους όσοι εργάζονται σε καθιστή θέση στο γραφείο, το πιάσιμο της πλάτης και των ώμων είναι δυστυχώς, μια γνώριμη ενόχληση.  Ιδίως την περίοδο της πανδημίας COVID-19 όπου άνθισε η τηλεργασία, οι ακατάλληλες καρέκλες π.χ. της κουζίνας ή της τραπεζαρίας επιδείνωσαν το πρόβλημα.

Γι’ αυτό το λόγο προτεινουμε μερικές απλές αλλά αποτελεσματικές ασκήσεις που μπορούν να ξεκλειδώσουν τους ώμους, να «ανοίξουν» τον θώρακα και να ισιώσουν την σπονδυλική στήλη.

Είναι απλές και εύκολες ασκήσεις που προσφέρουν ενδυνάμωση και κινητικότητα της ωμικής ζώνης.

Οι ασκήσεις αυτές είναι ιδανικές για όσους κάνουν δουλειά γραφείου και μπορούν να εκτελεστούν χωρίς καν να σηκωθείτε από την καρέκλα.

Άσκηση 1

Για την πρώτη άσκηση μοιάζει πολύ με κοιλιακούς καθιστούς, αλλά στην πραγματικότητα βοηθά στο άνοιγμα του θώρακος.

Άσκηση 2.

Με την παρακάτω άσκηση τεντώνεται η σπονδυλική στήλη χαρίζοντας την κινητικότητα που χρειαζόμαστε τις ώρες που βρισκόμαστε καθιστοί στην καρέκλα του γραφείου.

Άσκηση 3

Συνεχίστε τις απλές ασκήσεις για άνοιγμα θώρακος και κινητικότητα της σπονδυλικής στήλης.

Άσκηση 4

Εισπνέοντας, ανοίξτε τους αγκώνες όσο περισσότερο μπορείτε ενώνοντας ωμοπλάτες (έτσι ανοίγει ο θώρακας) Εκπνέοντας δημιουργείτε τη μεγαλύτερη δυνατή καμπύλη και κλείνετε αγκώνες για αποφόρτιση των ώμων.

Άσκηση 5

Συνεχίστε με το άνοιγμα του θώρακος δένοντας τα χέρια πίσω από την πλάτη και απομακρύνοντάς τα αργά αλλά σταθερά από αυτή.

Άσκηση 6

Κλείστε τις ασκήσεις με την παρακάτω απλή κίνηση προσπάθειας να πιάσετε το ταβάνι. Λίγα τεντώματα με μικρές παύσεις και η διάταση σας έχει ήδη προσφέρει καλύτερη θέση πλάτης από πριν.

 

Άσκηση 7

Η ίδια άσκηση απλά με μία μεγαλύτερη κίνηση των χεριών. Τώρα σίγουρα θα νιώσετε ότι έχετε ξεκλειδώσει κάθε σημείο του σώματος σας.

 

 

Ονομάζομαι Ελευθερία Αναγνωστοπούλου και είμαι Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής με ειδικότητα στην «Ευρωστία και Υγεία» και τον «Ελληνικό Παραδοσιακό Χορό».
Ειδικεύομαι στο «Pilates» και «Aqua Aerobic- Aqua Pilates».
Ήμουν αθλήτρια στίβου στον ΠΓΣ. Ασχολήθηκα με πολλά αθλήματα όπως kick boxing, beach volley και padel.
Τα καλοκαίρια ασχολούμαι με baby swimming και Ναυαγοσωστική.
Επιπλέον ασχολούμαι με Functional training, Cross training, TRX, Flexibility.
Αναμένω την επικείμενη συμμετοχή μου στο ΠΜΣ με τίτλο «Μοριακή και Εφαρμοσμένη Φυσιολογία της Άσκησης» στην Ιατρική Σχολή Αθηνών.

Instagram: its_elef

 

Διαβάστε επίσης

Κάψτε λίπος σε 10′ με αυτό το workout

Τρεις super ασκήσεις για καύση λίπους, βελτίωση ευλυγισίας και δυνατούς κοιλιακούς

Δείτε πόσο θα αδυνατίσετε περπατώντας μια ώρα την ημέρα



Απόρρητο Απόρρητο