homescreen

Κρυολόγημα: 5 SOS tips που ανακουφίζουν

Κρυολόγημα: 5 SOS tips που ανακουφίζουν


ygeiamou.gr team

Η εικόνα είναι ίδια κάθε χρόνο: πονόλαιμος, καταρροή, βήχας. Το κοινό κρυολόγημα παραμονεύει στο γραφείο, τη σχολική τάξη ή το σπίτι και παρότι δεν είναι απειλητικό για την υγεία, αποτελεί μεγάλη ταλαιπωρία

Αν και δεν μπορούμε να απαλλαγούμε από τα συμπτώματα μόλις κάνουν την εμφάνισή τους, μπορούμε εντούτοις να ανακουφιστούμε από αυτά και να τα απαλύνουμε καθώς περιμένουμε τον ιό του κοινού κρυολογήματος να κάνει τον κύκλο του.

Οι γιατροί της Κλινικής Cleveland μας συμβουλεύουν για τους τρόπους που μπορούμε να αντιμετωπίσουμε το κοινό κρυολόγημα στο σπίτι, τονίζουν όμως οτι αν τα συμπτώματα επιμένουν ή επιδεινώνονται μετά από επτά με δέκα μέρες τότε θα πρέπει να απευθυνθούμε στο γιατρό μας.

Ανάπαυση

Ο οργανισμός χρειάζεται ξεκούραση για να ανακάμψει και να συνδράμει το ανοσοποιητικό σύστημα στην καταπολέμηση του ιού.

Εάν γυμνάζεστε επαφύεται αποκλειστικά στο πώς αισθάνεστε εσείς, καθώς και πόσο βαριά είναι τα συμπτώματά σας, η απόφαση να κάνετε την προπόνησή σας

Ενυδάτωση

Πίνετε άφθονο νερό, φρέσκους χυμούς και σούπες ώστε ο οργανισμός σας που αποβάλλει γενικότερα περισσότερα υγρά επειδή είστε ασθενείς, να αναπληρώνει τα υγρά που χάνει.

Για την αναπλήρωση των υγρών ίσως σας βοθηθήσει και ένας υγραντήρας ούτως ώστε η ατμόσφαιρα του δωματίου να μην ξηραίνεται. Φροντίστε ωστόσο να διατηρείτε τη συσκευή καθαρή.

Πλύσεις με φυσιολογικό ορό

Οι ρινικές πλύσεις με φυσιολογικό ορό θα αποδειχθούν σωτήριες όχι μόνο για την αποβολή του ιικού φορτίου σε περίπτωση κρυολογήματος, αλλά ακόμη και για την προστασία σας από τον κορωνοϊό όπως έδειξε πρόσφατη έρευνα.

Εναλλακτικά κάντε γαργάρες με χλιαρό αλατόνερο. Προσφέρουν άμεσα ανακούφιση στον πονόλαιμο.

Άφθονη βιταμίνη C

Για ορισμένους ανθρώπους η λήψη βιταμίνης C μπορεί να μειώσει τη διάρκεια του κοινού κρυολογήματος κατά περίπου 10%. Το ίδιο έχει παρατηρηθεί και με τη λήψη ψευδαργύρου. Ωστόσο η λήψη τους πρέπει να γίνεται με μέτρο μια και ενώ είναι πολύτιμα θρεπτικά συστατικά,  η αποτελεσματικότητά τους στην αντιμετώπιση του κρυολογήματος γενικότερα αμφισβητείται.

Ελάχιστο αλκοόλ

Τρόφιμα και ποτά που προκαλούν αφυδάτωση καλό είναι να αποφύγονται. Επομένως πείτε «όχι» στα γλυκά, τα αναψυκτικά, το αλκοόλ, τη ζάχαρη, τα αλμυρά και τα γαλακτοκομικά προιόντα. Μείωστε επίσης την κατανάλωση καφέ.

Να θυμάστε ότι το κρυολόγημα δεν θα υποχωρήσει σε μια νύχτα.  Όπως κάθε ίωση πρέπει να κάνει τον κύκλο της και αυτό θα διαρκέσει περίπου μια εβδομάδα.

 

Διαβάστε επίσης

Το αντιβιοτικό τρόφιμο για δυνατή άμυνα και λιγότερα κρυολογήματα

Κρυολόγημα: Τριπλάσιος ο κίνδυνος για όσους δεν κοιμούνται καλά

Κρυολόγημα: Μπορεί να το γλιτώσουν όσοι κάνουν γυμναστική; – Έρευνα απαντά

 

 


Best of Network


Απόρρητο Απόρρητο