Sponsored Content 


Σε μια εποχή που οι καταναλωτές στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς έναν πιο υγιεινό τρόπο διατροφής και διαβίωσης, η Coca-Cola στην Ελλάδα συνεχίζει σταθερά την ανάπτυξη προϊόντων με χαμηλή ή μηδενική περιεκτικότητα σε ζάχαρη, με στόχο να προσφέρει περισσότερες επιλογές στους καταναλωτές και να τους βοηθήσει στη βέλτιστη διαχείριση της πρόσληψης ζάχαρης από τα προϊόντα της.

Στην Ελλάδα, η Coca-Cola έχει μειώσει τη ζάχαρη κατά 18,7% και τις θερμίδες κατά 18,2% στα αναψυκτικά της, κατά μέσο όρο ανά 100 ml προϊόντος που διατέθηκε στην αγορά, την περίοδο 2017–2022. Στο πλαίσιο αυτό, η Coca-Cola Zero αποτελεί την ιδανική επιλογή για όσους θέλουν να απολαμβάνουν την υπέροχη αυθεντική γεύση της Coca‑Cola, χωρίς ζάχαρη και θερμίδες, ενώ η εταιρεία έχει επίσης επιτύχει μείωση 30% στη ζάχαρη* στη Fanta πορτοκαλάδα.

Το 44% του όγκου πωλήσεών της στην Ελλάδα προέρχεται από προϊόντα με λίγη ή καθόλου ζάχαρη

Στο πλαίσιο της στρατηγικής της The Coca-Cola Company να μετεξελιχθεί πλήρως σε μια εταιρεία «total beverage», αναπτύσσει ένα ευρύ χαρτοφυλάκιο προϊόντων και brands, όπως Fanta, Sprite, Powerade, Schweppes, Fuzetea, που ανταποκρίνονται στις διαφορετικές ανάγκες και προτιμήσεις των καταναλωτών, προσφέροντας περισσότερες επιλογές προϊόντων με λιγότερη ή καθόλου ζάχαρη. Σήμερα, στην Ελλάδα, για όλα τα προϊόντα μας υπάρχει διαθέσιμη εκδοχή με χαμηλές ή καθόλου θερμίδες, ενώ ενθαρρύνουμε ενεργά τους καταναλωτές να προτιμούν τέτοιες επιλογές. Αυτή η στρατηγική επένδυση σε προϊόντα με λίγες ή μηδενικές θερμίδες δικαιώνεται, καθώς το 44% του συνολικού όγκου πωλήσεων** της Coca-Cola στην Ελλάδα προέρχεται από προϊόντα με μειωμένη ή μηδενική ζάχαρη και θερμίδες.

Παράλληλα με τη μείωση της ζάχαρης και την ανασύνθεση των προϊόντων, η εταιρεία διαθέτει στην αγορά πληθώρα συσκευασιών για καλύτερο έλεγχο της μερίδας, όπως μικρές συσκευασίες 250 ml για όλες τις κορυφαίες μάρκες αναψυκτικών της και 150 ml για τα προϊόντα Coca-Cola.

Επίσης, σε ευρωπαϊκό επίπεδο, οι εταιρείες-μέλη της Ένωσης των Ευρωπαϊκών Συνδέσμων Αναψυκτικών (UNESDA) έχουν επιτύχει συνολική μείωση 28,6% στα μέσα πρόσθετα σάκχαρα από το 2000.

Στόχος της εταιρείας είναι, αφουγκραζόμενη τις ανάγκες των καταναλωτών, να ηγείται των τάσεων με σταθερή δέσμευση να συνεχίσει να αναπτύσσει ένα χαρτοφυλάκιο προϊόντων που κάνουν τη διαφορά – προϊόντων που, πέρα από την απόλαυση, ανταποκρίνονται με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε ένα πιο υγιεινό διατροφικό περιβάλλον.

* Η μείωση αφορά σε σύγκριση με τις περισσότερες αεριούχες πορτοκαλάδες με σάκχαρα στην Ελλάδα.
** Με βάση τα παγκόσμια στοιχεία πωλήσεων για το οικονομικό έτος 2022, εξαιρείται η Multon, Global Ventures.