homescreen

Πόσα κιλά θα μου φέρεις φέτος Άγιε Βασίλη; Tips για να σας φέρει όσο το δυνατό λιγότερα!


Ματίνα ΝέζηΚλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος

Φέτος μπορούμε να ξεγελάσουμε τον Άγιο Βασίλη και να αφήσετε εκείνον να ανησυχεί για τη... φουσκωμένη κοιλίτσα του - Εμείς οργανώνουμε το διατροφικό μας πρόγραμμα έτσι ώστε να μη στερηθούμε τίποτα!

Γιορτινές μέρες, ευχάριστη ατμόσφαιρα, συναντήσεις με αγαπημένα πρόσωπα, πιατέλες με γλυκά, ποικιλοτρόπως μαγειρεμένες γαλοπούλες, μοναδικές γεύσεις, μεθυστικά αρώματα, παραμυθένιες μουσικές παρασύρουν το συναίσθημά μας και γινόμαστε και πάλι παιδιά… Μέρες γεμάτες έθιμα και παραδόσεις! Όπως κάθε χρόνο έτσι και φέτος θα περιμένουμε τον Άγιο Βασίλη να μας φέρει τα δώρα μας αλλά και κάποια κιλά επιπλέον…

Οργάνωση και όχι στέρηση
Την ημέρα που είστε καλεσμένος σε ένα δείπνο, το μεσημέρι καταναλώστε ένα ελαφρύ γεύμα. Τα μικρά και συχνά γεύματα θα σας βοηθήσουν στο να μην ενδώσετε στις θερμιδογόνες λιχουδιές. Χωρίστε το πιάτο σας σε τρία μέρη. Γεμίστε το 1/3 του πιάτο σας με σαλάτα εποχής, το 1/3 με οτιδήποτε αποτελεί πρωτεΐνη και το άλλο 1/3 με οποιαδήποτε αμυλούχα τροφή και επιπλέον λίγες πιρουνιές απ’ ότι ζηλέψετε. Καταναλώστε το γεύμα σας χωρίς βιασύνη συζητώντας με την παρέα σας. Καλό θα ήταν να σταματήσετε να τρώτε πριν αισθανθείτε πόνο στο στομάχι…

Πρωινό γεύμα
Ξεκινήστε σωστά τη μέρα σας, δηλαδή με το πρωινό σας. Έστω και αν έχετε κάνει τη νύχτα μέρα, ένα καλό και ισορροπημένο πρωινό είναι το ήμισυ του παντός!

Κουραμπιέδες… Μελομακάρονα… Γλυκά
Προσπαθήστε να μην καταναλώνετε γλυκά κάθε μέρα και αν δείτε ότι κάτι τέτοιο σας είναι δύσκολο, περιοριστείτε στη μία μερίδα την ημέρα. Τα μελομακάρονα δίνουν σχετικά λιγότερες θερμίδες σε σχέση με τους κουραμπιέδες και θεωρούνται πιο υγιεινή επιλογή. Η στέρηση δεν είναι λύση, αντίθετα μετά από αυτή θα υποκύψετε καταναλώνοντας μεγαλύτερη ποσότητα γλυκών. Φροντίστε να τρώτε το γλυκό όταν έχετε πραγματικά τη διάθεση να φάτε κάτι γλυκό και να απολαμβάνετε την γεύση του χωρίς να αισθάνεστε τύψεις!

Αλκοόλ
Καταναλώστε αλκοόλ με μέτρο. Μην ξεχνάτε πως όσο μεγαλύτερη η περιεκτικότητα του ποτού σε αλκοόλ τόσο περισσότερες οι θερμίδες του. Το κρασί, που έχει την τιμητική του σ’ αυτές τις γιορτές, είναι μια πολύ καλή επιλογή λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει και της ευεργετικής του δράσης στο καρδιαγγειακό σύστημα. Πιείτε με μέτρο, αποφεύγετε να καταναλώνετε αλκοόλ με άδειο στομάχι και φροντίστε να πίνετε και νερό, διότι το οινόπνευμα έχει διουρητική δράση και αυξάνει τις ανάγκες του οργανισμού για ενυδάτωση.

Οι γιορτές των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς δημιουργούν έναν μαγικό κόσμο που αξίζει να απολαύσετε με όλες σας τις αισθήσεις! Είναι μέρες γλεντιού γι’ αυτό το λόγο πρέπει να χορέψετε όσο περισσότερο μπορείτε! Αυτές τις μέρες μπορεί να μην πάτε γυμναστήριο αλλά μπορείτε να περπατήσετε αρκετά χαζεύοντας τους στολισμένους δρόμους και τις πλατείες!

Ξεγελάστε φέτος τον Άγιο Βασίλη και αφήστε αυτόν να ανησυχεί για τη φουσκωμένη κοιλίτσα του.

Ματίνα Νέζη είναι Κλινική Διαιτολόγος-Διατροφολόγος



Απόρρητο Απόρρητο