homescreen

Αίσθηση για τρέμουλο στην καρδιά


ygeiamou.gr team

Ερώτηση: 

Καλησπέρα σας. Είμαι 17 ετών. Θα ήθελα να κάνω μια ερώτηση. Έχω διαγνωσθεί με υποθυρεοειδισμό έναν χρόνο πριν και έχω αρκετές φόρες διακόψει και ξανασυνέχισω το φάρμακο που έπαιρνα υστέρα από ανεπιθύμητες ενέργειές και σαφώς μετά από συνεννόηση με τον γιατρό μου. Θα ήθελα να ρωτήσω σε τι μπορεί να οφείλεται ότι η καρδία μου τρέμει οι παλμοί μου δηλαδή και αν σχετίζεται με την σωστή.

Ο κ. Εμμανουήλ Καλλιέρης, Διευθυντής Καρδιολόγος, Metropolitan Hospital (μέλος του Hellenic Healthcare Group) απαντά:

Η συνθετική θυροξίνη Τ4 η οποία είναι απαραίτητη στον υποθυρεοειδισμό, πολλές φορές δημιουργεί ,ταχυκαρδία και έκτακτες συστολές. Εάν αυτή η συμπτωματολογία επιμένει επηρεάζοντας την ποιότητα ζωή του ασθενούς, η τοποθέτηση Holter ρυθμού 24ωρου θα μας βοηθήσει να καταλάβουμε τι συμβαίνει πραγματικά. Οι επιλογές είναι δυο εάν η εξέταση είναι παθολογική:   
1) διακόπτουμε την φαρμακευτική αγωγή και την επαναχορηγούμε σε χαμηλότερη δόση ή
2) προσθέτουμε κάποιο καρδιολογικό φάρμακο όπως την ομάδα των Β αναστολέων η οποία βοηθά στην καταπολέμηση του αισθήματος παλμών το λεγόμενο (φτερούγισμα )που παρουσιάζουν οι ασθενείς.
Τέλος θα ήθελα να πω ότι  η συνεννόηση του ενδοκρινολόγου με τον καρδιολόγο, θα φέρει το επιθυμητό αποτέλεσμα.

 



Απόρρητο Απόρρητο