Μια συχνή απορία για όσους επιθυμούν να αποκτήσουν ασφαλιστικό συμβόλαιο υγείας αφορά το αν μπορούν να ασφαλιστούν έχοντας ήδη κάποια γνωστή πάθηση ή πρόβλημα υγείας. Είναι σημαντικό να γνωρίζετε ότι οι ασφαλιστικές εταιρείες εξελίσσουν τις πολιτικές τους, διευρύνοντας σταδιακά την πρόσβαση και σε αυτές τις περιπτώσεις.
Κανένα συγκεκριμένο πρόβλημα υγείας δεν μπορεί να αποτελεί λόγο αποκλεισμού από την ιδιωτική ασφάλιση ή να περιορίζει την κάλυψη των υπόλοιπων ιατρικών αναγκών. Κάθε ασφαλιστική εταιρεία εφαρμόζει τις δικές της πολιτικές, γι’ αυτό και είναι σημαντικό ο ενδιαφερόμενος να μελετήσει προσεκτικά τα διαθέσιμα προγράμματα και τον τρόπο που κάθε εταιρεία αντιμετωπίζει τα προϋπάρχοντα προβλήματα υγείας.
Πριν από την υπογραφή του συμβολαίου, η ασφαλιστική ζητά πλήρη ενημέρωση για την υγεία του υποψήφιου πελάτη. Με βάση αυτή την αξιολόγηση, μπορεί να εγκρίνει την ασφάλιση εξαιρώντας την κάλυψη της συγκεκριμένης πάθησης ή των σχετιζόμενων επιπλοκών, να θέσει σε αναμονή ορισμένες παθήσεις για κάποιο χρονικό διάστημα, ή να ασφαλίσει πλήρως τον ενδιαφερόμενο μετά από κάποια χρόνια. Σε πολύ σπάνιες περιπτώσεις, η εταιρεία μπορεί να αποφασίσει να μην προχωρήσει στην ασφάλιση.
Το πιο σημαντικό είναι η ειλικρινής και πλήρης ενημέρωση από τον πελάτη προς την ασφαλιστική εταιρεία, καθώς μόνο έτσι μπορεί να εκδοθεί ένα ασφαλιστήριο με διαφάνεια, που θα ανοίγει πραγματικά την πρόσβαση στην ιδιωτική υγεία. Αντίθετα, οι περιπτώσεις μη ειλικρινούς δήλωσης συχνά προκαλούν προβλήματα και διαφωνίες εκ των υστέρων.
Τελικά, οι ασφαλιστικές παρέχουν προγράμματα υγείας που καλύπτουν όλες τις ανάγκες, εξαιρώντας μόνο ό,τι σύμφωνα με τα ιατρικά δεδομένα πρέπει να εξαιρεθεί, προσφέροντας έτσι μια αξιόπιστη και δίκαιη λύση για όλους.
Διαβάστε επίσης
Ασφάλιση: Η κρίσιμη ερώτηση που πρέπει να κάνετε πριν επιλέξετε το κατάλληλο πρόγραμμα υγείας