Σήμερα 26 Ιούνιου 2026, Παγκόσμια Ημέρα κατά των Ναρκωτικών, πραγματοποιήθηκε συνάντηση μεταξύ του Σωματείου των Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης των Εξαρτήσεων και Προαγωγής της Ψυχοκοινωνικής Υγείας με τον Υπουργό Υγείας, κ. Άδωνι Γεωργιάδη, σε μια ημέρα με έντονους συμβολισμούς για την Πρόληψη και την Απεξάρτηση.
Ο κ. Γεωργιάδης δεσμεύτηκε ότι άμεσα, ακόμα και μέσα στον Ιούλιο, ώστε μέχρι το τέλος της χρονιάς να έχει ολοκληρωθεί, το Υπουργείο Υγείας θα πάρει την πρωτοβουλία για την έναρξη του θεσμικού διαλόγου για την υπογραφή της Νέας Προγραμματικής Σύμβασης που διασφαλίζει την λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης. Ο υπουργός διαβεβαίωσε ότι το Υπουργείο Υγείας χρειάζεται τα Κέντρα Πρόληψης, ειδικά σε αυτή την περίοδο και θαυμάζει την ποιότητα της δουλειάς που κάνουν.
Το Διοικητικό Συμβούλιο του Σωματείου, ανέδειξε τα ζητήματα της υποστελέχωσης, της ανάγκης προσλήψεων, της υπεράσπισης του κοινοτικού χαρακτήρα της πρόληψης. Τόνισε ότι παραμένει σοβαρό ζήτημα προς επίλυση, η θεσμική εκκρεμότητα της λειτουργίας των Κέντρων Πρόληψης.
Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια της Απεργιακής Κινητοποίησης, που οργάνωσαν το Σωματείο Εργαζομένων στα Κέντρα Πρόληψης και ο Σύλλογος Εργαζομένων Ε.Ο.Π.Α.Ε. και αποτελεί κορύφωση των ενεργειών και του σχεδιασμού του Σωματείου μας για την επίλυση των πάγιων αιτημάτων.
Το Σωματείο δηλώνει ικανοποιημένο από την εξέλιξη της συνάντησης και δηλώνει ότι παραμένει σε ετοιμότητα και εγρήγορση για την υλοποίηση των πολιτικών δεσμεύσεων του Υπουργού.
Ειδήσεις σήμερα
Πέθανε στις ΗΠΑ 7χρονο παιδί που ζύγιζε 115 κιλά, για ανθρωποκτονία κατηγορούνται οι γονείς του
Παπαστράτος: Νέος ρόλος για τον Ιάκωβο Καργαρώτο – Αντιπρόεδρος ο Αλέξανδρος Χατζόπουλος