Ο κ. Γεωργιάδης δεσμεύτηκε ότι άμεσα το Υπουργείο Υγείας θα πάρει την πρωτοβουλία για την έναρξη του θεσμικού διαλόγου για την υπογραφή της Νέας Προγραμματικής Σύμβασης που διασφαλίζει την λειτουργία των Κέντρων Πρόληψης