Μεγάλη διαφημιστική καμπάνια υπέρ του εμβολιασμού κατά του κορωνοϊού ξεκίνησε από σήμερα η αμερικανική κυβέρνηση. Με τίτλο «Μπορούμε να το κάνουμε» (“We can do this”), η εκστρατεία προβάλλεται στην αγγλική και την ισπανική γλώσσα στα τηλεοπτικά δίκτυα γενικού περιεχομένου.

Το υπουργείο Υγείας έχει καταβάλει εκατομμύρια δολάρια για να προβληθεί η εκστρατεία στα μέσα ενημέρωσης των κοινοτήτων που διατρέχουν τον υψηλότερο κίνδυνο έναντι του κορωνοϊού, ήτοι των αφροαμερικανών, ισπανόφωνων, των ασιατικών μειονοτήτων.

Τέσσερα σποτ, εκ των οποίων ένα στην ισπανική γλώσσα, καλούν επίσης τους πολίτες «να προστατευτούν με εμβόλια στα οποία μπορούμε να έχουμε εμπιστοσύνη» και που «προσφέρουν μια εξαιρετική προστασία σε όλους».

Η εκστρατεία αναμένεται να διαρκέσει έως τα τέλη Απριλίου, διευκρίνισε το υπουργείο Υγείας σε ένα δελτίο τύπου.

Η εκστρατεία έχει επιταχυνθεί

Η εκστρατεία εμβολιασμού στις ΗΠΑ επιταχύνθηκε από τα τέλη Ιανουαρίου και ο πρόεδρος Τζο Μπάιντεν

υποσχέθηκε πως το 90% των Αμερικανών ενηλίκων θα είναι επιλέξιμο για ένα εμβόλιο έως τις 19 Απριλίου.

Έχοντας επιτύχει στις 58 ημέρες της προεδρίας του τον στόχο να έχουν χορηγηθεί 100 εκατομμύρια δόσεις εμβολίων, ο Τζο Μπάιντεν ανακοίνωσε τον στόχο των 200 εκατομμυρίων δόσεων να έχουν δοθεί έως την 100η ημέρα από την ανάληψη εξουσίας.

Στόχος του Δημοκρατικού προέδρου είναι οι Αμερικανοί να μπορέσουν να συναντηθούν σε «μικρές ομάδες» για να εορτάσουν την εθνική γιορτή της 4ης Ιουλίου.

Όμως, παρά την πρόοδο στους εμβολιασμούς, η χώρα γνωρίζει μια αύξηση των θετικών κρουσμάτων νέου κορωνοϊού, την ώρα που η πανδημία προκαλεί 900 θανάτους κατά μέσο όρο την ημέρα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με τις υγειονομικές αρχές.

Ειδήσεις σήμερα:

Καπραβέλος: Ισορροπία του τρόμου για να βρούμε κλίνες ΜΕΘ

Λαμία: Πάνω από 50 νεοσύλλεκτοι στρατιώτες στο ΚΕΥΠ βρέθηκαν θετικοί στον κορωνοϊό

Κορωνοϊός – Εμβόλιο Pfizer/BioNTech: Ισχυρή προστασία σε ηλικιωμένους άνω των 80 που έχουν κάνει και τις δυο δόσεις