Οι εργαστηριακοί γιατροί αποχαιρετούν την πρώην διοικήτρια του ΕΟΠΥΥ με αιχμηρή ανακοίνωση, κατηγορώντας την για οικονομική επιβάρυνση και ανεπαρκή διαχείριση του συστήματος υγείας