Η Αναστασία Κοτανίδου αναλαμβάνει πρόεδρος του Κεντρικού Συμβουλίου Υγείας (ΚΕΣΥ) με απόφαση του Υπουργείου Υγείας, ενώ η νέα Διοικούσα Επιτροπή αποτελείται από οκτώ μέλη από τον ακαδημαϊκό και ιατρικό χώρο