Οι εργαζόμενοι των νοσοκομείων διαμαρτύρονται ότι αποκλείονται ειδικότητες από τα Βαρέα Ανθυγιεινά ένσημα, όπως φυσικοθεραπευτές και τραυματιοφορείς και συνεχίζουν τις πιέσεις προς τα Υπουργεία Υγείας και Εργασίας