Εντυπωσιακή ήταν η ανταπόκριση των πολιτών την πρώτη ημέρα εφαρμογής του νέου συστήματος ηλεκτρονικών ραντεβού στο ΕΣΥ, με τα στοιχεία να καταγράφουν πάνω από 50.000 κλείσεις ραντεβού σε νοσοκομεία μέσα σε μόλις 24 ώρες.
Σύμφωνα με ανάρτηση του υπουργού Υγείας, Άδωνι Γεωργιάδη, ο όγκος κλήσεων ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, αφού μόνο χθες καταγράφηκαν 162.420 τηλεφωνικές κλήσεις. Από αυτές, τα τηλεφωνικά κέντρα διαχειρίστηκαν 35.500, αριθμός που ισοδυναμεί με το σύνολο των κλήσεων που είχαν πραγματοποιηθεί από τα μέσα Ιουλίου μέχρι και τα τέλη Σεπτεμβρίου.
Η νέα γραμμή εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας «1566», που λειτουργεί από τις 15 Ιουλίου, έχει ήδη δεχθεί περισσότερες από 164.000 κλήσεις συνολικά. Το 82% αυτών αφορούσε ραντεβού με γιατρούς του ΕΟΠΥΥ και διαγνωστικές εξετάσεις σε δομές Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας. Από την 1η Οκτωβρίου, το σύστημα επεκτάθηκε ώστε να καλύπτει και ραντεβού με νοσοκομειακούς γιατρούς, μέσω της τηλεφωνικής γραμμής, της εφαρμογής My Health App και της ιστοσελίδας finddoctors.gov.gr.
Στο πλαίσιο του έργου «Ανάπτυξη και Λειτουργία Μηχανισμού Συντονισμού, Πλοήγησης και Πολυκαναλικής Εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας», δημιουργήθηκε η νέα ενιαία γραμμή γραμμή εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας «1566» με σκοπό την κάλυψη του συνόλου των λειτουργιών του ΕΣΥ,… pic.twitter.com/Hr7tQnDiyS
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) October 1, 2025
Η ζήτηση ήταν τέτοια που, σύμφωνα με τα στοιχεία, ο αριθμός των ημερήσιων κλήσεων ξεπέρασε τον μέσο όρο των 2.107 κατά 7.609%, ενώ υπερέβη κατά 1.524% τις προβλέψεις του έργου που είχαν βασιστεί σε εκτίμηση 10.000 κλήσεων ημερησίως.
Η εκρηκτική αύξηση, όπως τονίζεται από το Υπουργείο, αποδεικνύει τη μεγάλη αποδοχή της νέας υπηρεσίας από τους πολίτες. Ήδη προγραμματίζεται η ενεργοποίηση μηχανισμού callback, ώστε οι χρήστες να μην παραμένουν σε αναμονή αλλά να δέχονται επιστροφή κλήσης για την εξυπηρέτησή τους.
Ειδήσεις σήμερα
Η επιδημία του καπνίσματος «βαρίδι» για τους πολίτες και το Σύστημα Υγείας