homescreen

Αυτοφροντίδα: Πυλώνας Υγείας και Κοινωνικής Ανάπτυξης

Αυτοφροντίδα: Πυλώνας Υγείας και Κοινωνικής Ανάπτυξης

Photo: Shutterstock


ygeiamou.gr team

Η υιοθέτηση ορθών πρακτικών Αυτοφροντίδας στην καθημερινότητά μας έχει πολλαπλά και μετρήσιμα οφέλη τόσο για εμάς τους ίδιους, όσο και για το Σύστημα Υγείας και την εθνική οικονομία

Ένα από τα θεμελιώδη διδάγματα της πανδημίας της νόσου COVID-19 είναι ότι η διασφάλιση της υγείας μας είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με την υγεία της ευρύτερης κοινότητας στην οποία ανήκουμε. Δεν αποτελεί λοιπόν έκπληξη, ότι η περίοδος που διανύουμε συνοδεύεται από μια χαρακτηριστική αύξηση της πρόσβασης των πολιτών σε πληροφορίες υγείας, ενισχύοντας την εγρήγορση για θέματα ατομικής υγείας και τη μέριμνα για αυτοπροστασία. Σήμερα, η αξία της υιοθέτησης υπεύθυνων συμπεριφορών Αυτοφροντίδας γίνεται περισσότερο εμφανής από ποτέ.

Πράγματι, η υιοθέτηση ορθών πρακτικών Αυτοφροντίδας στην καθημερινότητά μας έχει πολλαπλά και μετρήσιμα οφέλη τόσο για εμάς τους ίδιους, όσο και για το Σύστημα Υγείας και την εθνική οικονομία. Αποτελώντας ένα μέσο ελέγχου και προστασίας της υγείας του ατόμου, οι πρακτικές αυτές συμβάλλουν στην πρόληψη ορισμένων παθήσεων, αλλά και στη γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη αντιμετώπιση των ήπιων συμπτωμάτων τους (όπως για παράδειγμα τα συμπτώματα του κρυολογήματος ή των γαστρεντερικών διαταραχών), οδηγώντας κατ’ επέκταση στη μείωση των δαπανών υγείας. Ενδεικτικά, πρόσφατη έρευνα καταγράφει σε παγκόσμιο επίπεδο, ετήσια εξοικονόμηση 119 δισ. δολαρίων όσον αφορά στη συγκράτηση δαπανών στον τομέα της Υγείας, ως απόρροια της Αυτοφροντίδας¹.

Με άλλα λόγια, η υιοθέτηση μιας κουλτούρας Αυτοφροντίδας, μας βοηθά να έχουμε μια ποιοτική, ισορροπημένη και παραγωγική ζωή. Για να το επιτύχουμε όμως, πρέπει να είμαστε εφοδιασμένοι με τα αναγκαία μέσα. Στο σημείο αυτό, η συμβολή των καταναλωτικών προϊόντων υγείας είναι αποφασιστικής σημασίας.

Αυτός είναι ο λόγος που για τη Sanofi, μία από τις μεγαλύτερες φαρμακευτικές εταιρείες παγκοσμίως, τα καταναλωτικά προϊόντα υγείας αποτελούν στρατηγικής σημασίας τομέα δραστηριοποίησης. Αναγνωρίζοντας την αξία τους για την προαγωγή της υγείας και ευεξίας των ανθρώπων, η εταιρεία διατηρεί μια ξεχωριστή Επιχειρησιακή Μονάδα αφιερωμένη εξολοκλήρου στον τομέα ανάπτυξης, παραγωγής και διάθεσης ασφαλών και ποιοτικών μη συνταγογραφούμενων φαρμάκων.

Η Παγκόσμια Επιχειρησιακή Μονάδα Καταναλωτικών Προϊόντων Υγείας της Sanofi σχεδιάζει τις επιχειρησιακές τις δράσεις με άξονα την πεποίθηση ότι εμείς οι ίδιοι είμαστε υπεύθυνοι για την υγεία μας. Στο πλαίσιο αυτό, αξιοποιεί την τεχνολογική καινοτομία και τεχνογνωσία της, προκειμένου να μας προσφέρει λύσεις και προϊόντα υγείας για την καλύτερη διαχείριση όλων των σταδίων προστασίας της υγείας μας – από την πρόληψη έως την ανάρρωση.

Photo: Shutterstock

Προσαρμοσμένα στις σύγχρονες ανάγκες των ανθρώπων, τα καταναλωτικά προϊόντα υγείας της Sanofi παγκοσμίως χαρακτηρίζονται από υψηλότατες προδιαγραφές ποιότητας, ενσωματώνουν τις πιο πρόσφατες επιστημονικές εξελίξεις και καλύπτουν ένα μεγάλο εύρος παθήσεων και συμπτωμάτων: τον βήχα και το κρυολόγημα, για την αντιμετώπιση των οποίων οι καταναλωτές εμπιστεύονται τη Sanofi για περισσότερα από 50 χρόνια· τον πόνο (οσφυαλγία, χρόνιος πόνος), τις εντερικές διαταραχές (δυσκοιλιότητα, διάρροια, δυσπεψία), το στρες και την αϋπνία (η επίπτωση των οποίων εντάθηκε αισθητά εν μέσω πανδημίας), την κόπωση, αλλά και τις αλλεργίες. Ειδικά ως προς την τελευταία κατηγορία, η εταιρεία διαθέτει στην αγορά ένα φάσμα καινοτόμων προϊόντων, ειδικά σχεδιασμένων για να ανταποκρίνονται στις εξατομικευμένες ανάγκες των αλλεργικών ατόμων.

Τέλος, δραστηριοποιείται έντονα στον τομέα εκπαίδευσης και ενημέρωσης του κοινού για θέματα υπεύθυνης διαχείρισης της ατομικής υγείας, υιοθέτησης ορθών διατροφικών συνηθειών και προαγωγής της υγείας και ευεξίας, εκπονώντας δράσεις και προγράμματα σε διεθνές επίπεδο.

Μπορείτε να μάθετε εδώ περισσότερα για την Υγεία και Αυτοφροντίδα στην Ελλάδα.

1 Bauer C, May U, Giulini-Limbach C, Schneider-Ziebe A (2022) The Global Social and Economic Value of Self-Care 2022 Report. Global Self-Care Federation. Accessed 17 July 2022
MATGR-2200817 – V.1 – 11/2022



Απόρρητο Απόρρητο