Μια κρίσιμη στιγμή για όσους έχουν ασφαλιστικό πρόγραμμα Υγείας είναι όταν χρειαστεί να το χρησιμοποιήσουν. Εκεί διαπιστώνεται η, συνήθως, άγνοια του ασφαλισμένου για τα όσα του καλύπτει και τους προσφέρει το πρόγραμμά του.
Η ανάγκη ενημέρωσης από τον ασφαλιστή του μεγαλώνει και χρειάζεται να γνωρίζει πώς θα κινηθεί. Αν πρόκειται να γίνει μια προγραμματισμένη και αναγκαία χειρουργική επέμβαση, είναι αυτονόητο ότι ο ασφαλισμένος χρειάζεται να γνωρίζει τα διαδικαστικά και τις ενέργειες που πρέπει να κάνει ο ίδιος ή ο ασφαλιστής του, ώστε η ασφαλιστική εταιρεία να ενημερωθεί και, όπου απαιτείται, να δώσει την απαραίτητη έγκριση (π.χ. για την εφαρμογή κάποιας νέας επεμβατικής μεθόδου). Με αυτόν τον τρόπο, ο ασφαλισμένος θα γνωρίζει πώς και σε ποιο βαθμό καλύπτεται από την ασφαλιστική του εταιρεία, σύμφωνα με το πρόγραμμα που έχει.
Γίνεται ξεκάθαρο ότι πριν από την όποια επέμβαση κάνει ο ασφαλισμένος, είναι βασικό να συνομιλήσει με τον ασφαλιστή του. Θα πρέπει να τον ενημερώσει για την επέμβαση (προγραμματισμένη) και να μάθει το τι προβλέπει το πρόγραμμά του. Να ενημερωθεί για την αποζημίωση που θα λάβει, εάν θα χρειαστεί να χρησιμοποιήσει συνδυαστικά και το δημόσιο σύστημα ασφάλισης και τελικά εάν θα χρειαστεί να πληρώσει και αυτός κάτι. Θα ρωτήσει θα ενημερωθεί για το τι θα χρειαστεί να δηλώσει στο νοσοκομείο (στα σχετικά ερωτηματολόγια) ώστε μη τυχόν και υποπέσει σε λάθη που μπορεί αργότερα να θεωρηθούν κρίσιμα για την εταιρεία και να δημιουργηθεί θέμα με την αποζημίωσή του.
Είναι λοιπόν μια σειρά πραγμάτων πραγματικά χρηστικών για τα οποία θα πρέπει ο κάθε ασφαλισμένος πριν από την οποιαδήποτε χρήση του ασφαλιστηρίου να συζητήσει με τον ασφαλιστή. Ετσι θα αποφύγει οποιοδήποτε «ατυχές» ενδεχόμενο και θα γνωρίζει ότι το ασφαλιστικό του πρόγραμματα θα τον καλύψει.
Διαβάστε επίσης
Έχω υψηλή χοληστερόλη, θα εγκριθεί η ασφάλισή μου; Τι πραγματικά ισχύει
Μπορώ να ασφαλιστώ, αν έχω σοβαρό πρόβλημα υγείας; Δείτε την απάντηση
Προβλήματα με τα ασφαλιστήρια συμβόλαια; Πώς αντιμετωπίζονται αποτελεσματικά