Το μεγαλύτερο συνέδριο της νοσηλευτικής στη χώρα μας βρίσκεται σε πλήρη προετοιμασία από την Ένωση Νοσηλευτών Ελλάδας (ΕΝΕ). Το ετήσιο 14ο Πανελλήνιο Συνέδριο της ΕΝΕ, θεσμός στο χώρο της Υγείας, θα διεξαχθεί φέτος στη Θεσσαλονίκη από τις 30 Σεπτεμβρίου έως τις 3 Οκτωβρίου αποτελώντας κοιτίδα παρουσίασης των νεότερων δεδομένων ως προς το κλινικό και επιστημονικό επίπεδο στην Ελλάδα και διεθνώς αλλά και μια μοναδική ευκαιρία ενημέρωσης και επιμόρφωσης σε νέες πρακτικές ως προς τις εξελίξεις στο χώρο της Νοσηλευτικής.

Στόχος του συνεδρίου είναι, σύμφωνα με την ΕΝΕ, οι συμμετέχοντες να διαμορφώσουν πληρέστερη εικόνα των θεμάτων που θα αναπτυχθούν, αφού η επιστήμη δέχεται συνεχείς προκλήσεις. “Η τεχνολογική εξέλιξη και η ραγδαία παραγωγή της γνώσης είναι δύο στοιχεία που ο νοσηλευτής οφείλει να παρακολουθεί παράλληλα για να ασκήσει αποτελεσματικά τη Νοσηλευτική επιστήμη. Καλούμαστε να δημιουργήσουμε, πάνω απ’ όλα, νοσηλευτές με ισχυρή αυτοεκτίμηση, κριτική και συμμετοχική διάθεση, για να προστατευτεί και να προαχθεί το νοσηλευτικό επάγγελμα” τονίζει ο πρόεδρος της ΕΝΕ, κ. Δημήτρης Σκουτέλης σε μήνυμά του με αφορμή το 14ο συνέδριο της Νοσηλευτικής.

Και καλεί όλους τους νοσηλευτές σε ενεργή συμμετοχή “ώστε να αναδειχθεί το εξαιρετικά μεγάλο και υψηλοτάτης στάθμης διδακτικό, ερευνητικό, κλινικό και κοινωνικό έργο το οποίο όντως παράγεται και προσφέρεται στον ελληνικό λαό. Το οφείλουμε, σ’ όλους εκείνους που μέχρι σήμερα αγωνίζονται με ανιδιοτέλεια και όραμα για να μπορεί η Ένωσή μας να ανταποκρίνεται στη μεγάλη αποστολή της”.

Η μεγάλη επιτυχία των προηγούμενων συνεδρίων αποτελεί πρόκληση αλλά και παρότρυνση για τους νοσηλευτές να υποβάλουν έγκαιρα τις επιστημονικές τους εργασίες για τη διεξαγωγή ενός ακόμη επιτυχημένου συνεδρίου, επισημαίνει η ΕΝΕ. Κατά τη διάρκεια του συνεδρίου θα πραγματοποιηθούν διαλέξεις, στρογγυλές τράπεζες, workshops, κλινικά φροντιστηριακά μαθήματα και παρουσίαση αναρτημένων ανακοινώσεων. Παρόντες και οι φοιτητές της νοσηλευτικής, όπου δεν αρκεί να εμπλέκονται μόνο στη διαδικασία απόκτησης γνώσεων, αλλά θα πρέπει να συμμετέχουν στη διαδικασία δημιουργίας της νέας γνώσης.