Πενήντα κλίνες εντατικής θεραπείας σε 60 ημέρες κατασκευάστηκαν στο νοσοκομείο «Σωτηρία», και αποτελούν από σήμερα τη νέα μονάδα του νοσοκομείου. «Κι όμως γίνεται», αναφέρει σποτάκι που κυκλοφόρησε η Βουλή, χάρις στη δωρεά της οποίας κατασκευάστηκε εξολοκλήρου η νέα πτέρυγα.

Το συνολικό ύψος της δωρεάς ανήλθε στα 8 εκατομμύρια ευρώ, ενώ το κόστος διαμορφώθηκε τα 6,174 ευρώ. Το έργο ανέλαβαν οι «Κτιριακές Υποδομές ΑΕ».

Το βίντεο που δόθηκε στη δημοσιότητα δείχνει τις πυρετώδεις εργασίες των συνεργείων, που δημιούργησαν εκ του μηδενός το νέο κτήριο. Μέρα με τη μέρα, το έργο έφτανε ένα βήμα πιο κοντά στην ολοκλήρωσή του μέχρι τα σημερινά εγκαίνια, παρουσία και του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη.

Σε ενημερωτικό σημείωμα του νοσοκομείου «Σωτηρία» αναφέρεται ότι το νέο κτήριο έχει εμβαδόν 2.500 τ.μ και περιλαμβάνει 4 υπομονάδες ΜΕΘ πλήρως εξοπλισμένες. Συνολικά έχουν τοποθετηθεί 50 κλίνες τελευταίας τεχνολογίας καθώς και αυτοματοποιημένα συστήματα ιατρικής παρακολούθησης.

Η μονάδα θα στελεχωθεί με 45 εξειδικευμένους ιατρούς – εντατικολόγους, 140 νοσηλευτές, 10 εκπαιδευόμενους ειδικούς φυσικοθεραπευτές, 24 άτομα βοηθητικό προσωπικό, πολυάριθμο προσωπικό καθαριότητας και εργαζόμενους στις διοικητικές υπηρεσίες.

Στην τελετή των εγκαινίων ο Πρόεδρος της Βουλής Κώστας Τασούλας τόνισε ότι είναι «η μεγάλη κοινωνική προσφορά της Βουλής, δηλαδή του ελληνικού λαού, με χρήματα του ελληνικού λαού, που πιάνουν τόπο για τον ελληνικό λαό». Μάλιστα όπως είπε, για την γρήγορη κατασκευή του έργου υπήρξε συμβολή και των τριών πυλώνων της εξουσίας.

close icon

VIDEO: YGEIAMOU

Μέσα σε 40 ημέρες ορίστηκε ανάδοχος

Όπως ανέφερε ο κ. Τασούλας, από την ημέρα που ο υπουργός Υγείας Βασίλης Κικίλιας έστειλε επιστολή στη Βουλή και ζητούσε συμπαράσταση, έως την ημέρα που ορίστηκε ανάδοχος μεσολάβησαν μόλις 40 ημέρες.

«Μέσα σ’ αυτές τις σαράντα μέρες έγινε η μελέτη 1.000 σελίδων από τις Κτιριακές Υποδομές Α.Ε. (ΚΤΥΠ) που είναι φορέας του Δημοσίου, του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών», σημείωσε.

Ακολούθησαν άμεσα οι διαδικασίες Διαφάνειας και το Ελεγκτικό Συνέδριο, ενώ το έργο κατασκευάστηκε τον Αύγουστο και τον Σεπτέμβριο. Η άδεια υπεγράφη από τον υπουργό Περιβάλλοντος Κωστή Χατζηδάκη και η εποπτεία είχε αναληφθεί από τον υπουργό Υποδομών Κώστα Καραμανλή, μέσω της ΚΤΥΠ και της ΕΚΤΕΡ, της ιδιωτικής εργολαβικής εταιρείας η οποία επελέγη.