Η στιγμή της αποζημίωσης είναι η ώρα που καταξιώνει τη δουλειά όλων των εργαζομένων στον ασφαλιστικό κλάδο. Είναι η στιγμή κατά την οποία ένας άνθρωπος προστατεύεται από μία δυσάρεστη εξέλιξη στη ζωή του.

Οι ιστορίες από τις αποζημιώσεις αποτελούν πάντα την καλύτερη απόδειξη της αξίας της ασφάλισης.
Η σωτήρια προσφορά της ασφάλισης, μια υπηρεσία η οποία δεν συνδέεται άμεσα με κάποια εμπειρία, γίνεται συχνά κατανοητή μόνο τη στιγμή της αποζημίωσης.

Φέτος, με αφορμή την Ημέρα Ασφάλισης, η INTERAMERICAN μοιράζεται τέσσερεις χαρακτηριστικές ιστορίες – μοναδικές εμπειρίες από την καθημερινότητα των ασφαλιστικών συμβούλων της και των πελατών της.

Σπίτι από την αρχή: μόνο με 200 ευρώ ασφάλιστρο!

Με 170.000 ευρώ αποζημιώθηκε ο πελάτης του Νίκου Συμεωνίδη, Ασφαλιστικού Συμβούλου, για την καταστροφή στο σπίτι του από τις πυρκαγιές του Αυγούστου. Το ασφάλιστρό του ανερχόταν μόλις στα 200 ευρώ το χρόνο! Οι μαρτυρίες των άμεσα εμπλεκόμενων αναδεικνύουν την ανθρώπινη διάσταση της ασφάλισης.

«Ήταν Παρασκευή 6 Αυγούστου και η φωτιά έκαιγε ανεξέλεγκτα ό,τι έβρισκε σε Βαρυμπόμπη, Αδάμες, Κρυονέρι, Αφίδνες, Μαλακάσα. Μόλις είχε περάσει απέναντι, στον Άγιο Στέφανο, όπου και κατέληξε ως τη λίμνη Μαραθώνα. Είχε έρθει το μήνυμα της πολιτικής προστασίας για εκκένωση των περιοχών και καθώς δεν είχαμε ρεύμα ούτε νερό, εγκαταλείψαμε τα σπίτια μας. Γυρίζοντας την επόμενη μέρα, είδαμε τη “μαυρίλα”, σε απόσταση περίπου 500 μέτρα από εμάς και αρκετές εστίες να σιγοκαίνε ακόμη. Σκέφτηκα κάποιους συγγενείς και φίλους που μπορεί να είχαν πρόβλημα και άρχισα τα τηλεφωνήματα. Κάλεσα τον πελάτη μου, Δ. Β. και τον πέτυχα να βρίσκεται στα ερείπια του σπιτιού του, προσπαθώντας να αντιληφθεί το μέγεθος της καταστροφής. “Άστα Νίκο, τραγωδία” ψέλλισε.  Η φωνή έβγαινε δύσκολα. ”Κουράγιο θα το ξαναφτιάξεις, μην ξεχνάς έχουμε και το συμβόλαιο”, του απάντησα. “Τι εννοείς; Θα πάρουμε χρήματα από αυτό”; Ο πελάτης μου, μέσα στον πανικό του το είχε ξεχάσει. Η διαδικασία της αποζημίωσης είχε ξεκινήσει.» 
Νίκος Συμεωνίδης, Ασφαλιστικός Σύμβουλος INTERAMERICAN

 

342.595 ευρώ για να επανέλθει στη ζωή του
Η μεγαλύτερη αποζημίωση που δόθηκε σε συμβόλαιο “bewell”, με πρόγραμμα «Νοσηλεία από Ασθένεια και Ατύχημα», άγγιξε μέσα σε δύο χρόνια τα 342.595 ευρώ. Η ιστορία του πελάτη της Ειρήνης Μαμάκου, Ασφαλιστικής Συμβούλου, αναδεικνύει όχι μόνο την αξία της ιδιωτικής ασφάλισης υγείας, αλλά και τη σημασία της δουλειάς του ασφαλιστικού συμβούλου για τον άνθρωπο και τη ζωή του. Χάρη στην επιμονή της ασφαλιστικής συμβούλου, ένας νέος άνδρας κατάφερε να κερδίσει τη μάχη για τη ζωή, να επιστρέψει στην οικογένειά του και να αναλάβει ξανά τη δουλειά του.

«Το Πάσχα του 2020 ο πελάτης μου, τότε 46 ετών και πατέρας 2 παιδιών, μετά από συμπτώματα που τον ανησύχησαν, επισκέφθηκε το Medifirst. Σύντομα διαγνώστηκε με μια καλπάζουσα μορφή λευχαιμίας και ξεκίνησε η νοσηλεία του. 
Η κατάστασή του ήταν πολύ σοβαρή και απειλήθηκε η ζωή του, ωστόσο σήμερα είναι καλά και έχει επιστρέψει στην εργασία του. Εκτιμώ ότι η πρόσβασή του στην ιδιωτική περίθαλψη, με τις κατάλληλες καλύψεις, ειδικά κατά την περίοδο του κορονοϊού, έπαιξε καθοριστικό ρόλο στην επιβίωσή του. Αυτόν τον άνθρωπο, τον προσέγγισα πρώτη φορά ως πελάτης η ίδια, στο κατάστημά του στο Μαρούσι. 
Τότε, διατηρούσε capitation συμβόλαιο με άλλη ασφαλιστική εταιρεία και πολύ χαμηλό ασφαλιζόμενο κεφάλαιο. Αν δεν είχε αλλάξει ασφάλιση, δεν θα είχε καλυφθεί στην περιπέτεια υγείας που τον περίμενε. Μου είχε εκφράσει την επιθυμία του να διακόψει οριστικά την ασφάλιση υγείας του και με κόπο τον έπεισα να κάνει μεταφορά ασφαλισιμότητας σε “bewell”. To συμβόλαιο “bewell” για «Νοσηλεία από Ασθένεια και Ατύχημα» που έκανε, ήταν χαμηλό. 
Ο ίδιος, πολλές φορές καθυστερούσε την πληρωμή των ασφαλίστρων στην ανανέωση του συμβολαίου, μου εξέφραζε την επιθυμία του να το διακόψει γιατί “είναι νέος και δεν πρόκειται να πάθει τίποτα”, γιατί η ασφάλιση υγείας ήταν η τελευταία του προτεραιότητα. Μάλιστα, άλλαζε συχνά τον τρόπο και τη συχνότητα πληρωμής. Χωρίς άλλο κίνητρο πέρα από την επαγγελματική συνείδηση και την πίστη στο επάγγελμά μου, επέμενα -και με δέκα τηλεφωνήματα σε κάθε ανανέωση- και τελικά διατηρούσε το συμβόλαιό του. Μετά την ασθένειά του ασφάλισε και τη σύζυγο και τα δύο παιδιά του».
Ειρήνη Χρυσοβαλάντου Μαμάκου, Ασφαλιστική Σύμβουλος INTERAMERICAN

 

455.000 ευρώ αποζημίωση για το ξενοδοχείο, μετά τις καταστροφικές πλημύρες
Λίγοι μπορούν να ξεχάσουν τα ακραία καιρικά φαινόμενα που έπληξαν πέρυσι την Κρήτη και την Καρδίτσα. Τότε, ορισμένες επιχειρήσεις άνοιξαν ξανά τις πόρτες τους για τους πελάτες τους μετά το γεγονός, άμεσα. Κάποιες δεν λειτούργησαν ποτέ ξανά. Ήταν μια περίοδος κατά την οποία οι άνθρωποι της INTERAMERICAN έλαβαν πρωτοφανή ευχαριστήρια μηνύματα, μέσω επιστολών και μέσω social media – όπως η επιστολή που ακολουθεί:

«Η επιχείρηση Θεόφιλος Χαλκιαδάκης Α.Ε. Cactus Hotels, που δραστηριοποιείται στον κλάδο του τουρισμού από το 1980 με την παρούσα επιστολή θέλει να σας ευχαριστήσει θερμά για την άμεση ανταπόκριση της INTERAMERICAN στην κάλυψη των ζημιών που υπέστη η εταιρεία μας τον Νοέμβριο συνεπεία πλημυρών, χαλαζιού και κακών καιρικών φαινομένων, σε κτήρια και εξοπλισμό των ξενοδοχείων μας στην περιοχή της Σταλίδας.
Η INTERAMERICAN, με απόλυτο σεβασμό απέναντί μας και ανταποκρινόμενη πλήρως στις δεσμεύσεις της, κατέβαλε χωρίς καθυστέρηση την ανάλογη αποζημίωση. Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε ιδιαιτέρως την κ. Ρένα Παλαμιανάκη, Ασφαλιστική Σύμβουλο της INTERAMERICAN από το Γραφείο Πωλήσεων Μανώλη Παπαδημητράκη, συνεργάτη των Cactus Hotels, για την άριστη, μακροχρόνια συνεργασία και την αμοιβαία σχέση εμπιστοσύνης που έχουμε αναπτύξει, η οποία επιβεβαιώθηκε για ακόμη μια φορά και θα συνεχιστεί στο μέλλον. Η σημασία του ασφαλιστικού συνεργάτη φαίνεται μονάχα δια της αποδείξεως, που έρχεται σε μια δύσκολη στιγμή».
Ν. Χ., CEO Cactus Hotels

 

Η οργάνωση των υποδομών υγείας της INTERAMERICAN προστατεύει μια ζωή 
Συχνά λέγεται ότι η INTERAMERICAN είναι η ασφαλιστική εταιρεία με τη μεγάλη εμπειρία στην υγεία. Ένας βασικός λόγος είναι πως μόνο αυτή είναι ταυτόχρονα και πάροχος υπηρεσιών υγείας, καθώς στον όμιλό της έχει την Αθηναϊκή Mediclinic – γενική κλινική και τα πολυιατρεία Medifirst, όπου εργάζονται γιατροί πολλών ειδικοτήτων. Η οργάνωση των υποδομών υγείας σχεδιάστηκε έτσι ώστε να υπάρχει άμεση συνεννόηση όλων των γιατρών που εμπλέκονται με τη διάγνωση και τη θεραπεία, με έναν σκοπό: την καλύτερη και γρηγορότερη αντιμετώπιση κάθε περιστατικού. Οι άνθρωποι των υποδομών υγείας της INTERAMERICAN γνωρίζουν προσωπικά κάθε ασθενή και τις ανάγκες της υγείας του.

«Πελάτης μου χειρουργήθηκε πρόσφατα στην Αθηναϊκή Mediclinic. Στη συνέχεια, χρειάστηκε κάποιες επιπρόσθετες διαγνωστικές εξετάσεις, λόγω επίμονου άλγους. Αρχικά ανέλαβε την παρακολούθησή του ο θεράπων γενικός χειρουργός. Ωστόσο, για το περιστατικό έπρεπε να γίνει εξέταση και από ορισμένες άλλες ειδικότητες: από γαστρεντερολόγο, ακτινολόγο, ουρολόγο και γυναικολόγο της κλινικής. Πολλές επισκέψεις ήταν επαναλαμβανόμενες, λόγω εξετάσεων που μεσολαβούσαν. Λόγω του όγκου του ιατρικού υλικού, ειδικό τμήμα της Αθηναϊκής Mediclinic ανέλαβε τη συγκέντρωση και παρακολούθηση του ατομικού φακέλου πελάτη, εξυπηρετώντας τον άμεσα και στο κλείσιμο των ραντεβού αλλά και στις άμεσες γνωματεύσεις. 
Εν τέλει, με αφορμή εκείνο το πρώτο χειρουργείο διαπιστώθηκε νέα ασθένεια, τόσο έγκαιρα που ευτυχώς είναι αντιμετωπίσιμη. Η έγκαιρη διάγνωση οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στον κεντρικό μηχανισμό συντονισμού και άλλα και στην πληθώρα ειδικοτήτων στην Αθηναϊκή Mediclinic».
Μαρία Σεβαστάκη, Ασφαλιστική Σύμβουλος INTERAMERICAN

 

Το «επιμύθιο» στις πραγματικές ιστορίες: 
Η ασφάλιση αποτελεί το «μαξιλάρι» της σιγουριάς που χρειάζεται ο καθένας μας, για να προστατεύει όσα αγαπάει. Απέναντι στα απρόοπτα της ζωής, παραμένει θωρακισμένος, με σεβασμό σε όλα όσα έχτισε με προσωπικό κόπο και χρόνο. Με την ασφάλιση, κάθε άνθρωπος μπορεί να μετατρέπει τα όνειρά του σε πράξη και να ζει περισσότερο και καλύτερα. Ας γιορτάσουμε την Ημέρα Ασφάλισης όλοι μαζί, εργαζόμενοι στον κλάδο και ασφαλισμένοι, με αγάπη για τη ζωή και γνώση για την αξία της ασφάλισης.