Πέρα από τα ηλεκτρονικά μέσα πληρωμής, που όλες ανεξαιρέτως οι ασφαλιστικές εταιρείες προσφέρουν πλέον, δεν ήταν λίγες εκείνες, που επιστράτευσαν και το τηλεφωνικό τους κέντρο, ώστε να δέχεται τα αιτήματα για εξόφληση των συμβολαίων. Ενδεικτικά, η Interamerican ενημέρωνε τους ασφαλισμένους ότι μπορούσαν καθημερινά, από Δευτέρα έως Παρασκευή και ώρες 8:00 – 16:00, να καλούν σε συγκεκριμένο τηλέφωνο, για να εξυπηρετηθούν από απόσταση. Απαραίτητη προϋπόθεση, βέβαια, για να προχωρήσει η συναλλαγή, ήταν ο ασφαλισμένος να διέθετε κάρτα (Visa ή Mastercard – πιστωτική, χρεωστική ή προπληρωμένη), την ειδοποίηση πληρωμής ή τον αριθμό συμβολαίου και το ΑΦΜ, για λόγους πιστοποίησης.
Ο έκτακτος χαρακτήρας του επίμαχου μέτρου καθιστά σαφές πως όσο η χώρα θα επανέρχεται στην κανονικότητα, τόσο θα αξιοποιούνται και οι συνήθεις – μέχρι πρότινος – τρόποι πληρωμής και συγκεκριμένα:
Αξίζει να αναφερθεί πως τα ασφάλιστρα είθισται να καταβάλλονται είτε σε ετήσια βάση είτε ανά εξάμηνο, τρίμηνο ή και μήνα. Τόσο η επιλογή του χρόνου, όσο και του τρόπου εξόφλησης, επαφίεται αποκλειστικά στους ασφαλισμένους. Αυτό, ωστόσο, που, σύμφωνα με αρμόδια στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς, θα πρέπει να ελέγξουν είναι το ποσοστό της επιβάρυνσης για την κάθε περίπτωση. Ειδικότερα:
Διαβάστε επίσης
Ακριβότερα ασφάλιστρα: Τέσσερις λόγοι που ανεβάζουν το κόστος
Γιατί σας συμφέρει να επιλέξετε συμβεβλημένο νοσηλευτήριο
Χρόνιες και συγγενείς παθήσεις: Πότε καλύπτονται από τα συμβόλαια υγείας