homescreen

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία των ασφαλισμένων

Η τεχνητή νοημοσύνη στην υπηρεσία των ασφαλισμένων

Photo: Shutterstock


ygeiamou.gr team

Σήμερα, χάρη στις σύγχρονες τεχνολογίες, η ασφαλιστική αγορά παρέχει ταχύτερες, συνεπέστερες και αποτελεσματικότερες ψηφιακές υπηρεσίες για να καλύψει κάθε ανάγκη

Είναι σημαντικό να υπάρχει κάποιος που φροντίζει για την υγεία σου. Εξίσου σημαντικό ωστόσο, είναι η φροντίδα που παρέχεται να συμβαδίζει με την εποχή, τις νέες επιταγές και ανάγκες αλλά και τις επιθυμίες που γεννά ένας κόσμος που διαρκώς αλλάζει.

Όλα τα παραπάνω αποτελούν σταθερό στόχο της Interamerican που, σταθερά προσανατολισμένη στην ενσωμάτωση νέων τεχνολογιών στις διαδικασίες της με στόχο το υψηλότερο επίπεδο υπηρεσιών, θέτει τις δυνατότητες της Τεχνητής Νοημοσύνης στην υπηρεσία των ασφαλισμένων της, παρέχοντας σύγχρονες ασφαλιστικές λύσεις που ανταποκρίνονται στο διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον.

Η Interamerican, όπως και οι υπόλοιπες εταιρίες του κλάδου, επεξεργάζεται τεράστιο όγκο δεδομένων σε κάθε στάδιο του κύκλου ζωής ενός ασφαλισμένου. Με τα δεδομένα να λαμβάνονται σε δομημένη ή μη μορφή, είναι σημαντική η επένδυση σε ολοκληρωμένες λύσεις διαχείρισής τους που περιλαμβάνουν δυνατότητες ενοποίησης, αποθήκευσης και ανάλυσης των δεδομένων. Αυτή η νέα τάση ώθησε την Interamerican να συνάψει συνεργασίες με εταιρίες, προκειμένου να προσφέρει ασφαλιστικές υπηρεσίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες του κάθε πελάτη ξεχωριστά και διέπονται από ταχύτητα, διαφάνεια και ακρίβεια. Και για να το επιτύχει, επιλέγει τους καλύτερους.

Αξιοποιώντας τις δυνατότητες που προσφέρει η Τεχνητή Νοημοσύνη της ΙΒΜ, κορυφαίας εταιρίας στους τομείς του Υλικού, του Λογισμικού, των Δικτύων και των Ολοκληρωμένων Υπηρεσιών Πληροφορικής, η Interamerican μπόρεσε να επιτύχει την αυτοματοποίηση της διαδικασίας λήψης επιχειρηματικών αποφάσεων και την εκτίμηση κινδύνου που διέπουν την ασφάλιση στον κλάδο Ζωής και Υγείας. Συγκεκριμένα, με τη βοήθεια του λογισμικού IBM Operational Decision Manager, μέρους του IBM Cloud Pak® for Business Automation, πέτυχε την καλύτερη μοντελοποίηση αποφάσεων και κατ’ επέκταση ταχύτερες, συνεπέστερες και αποτελεσματικότερες ψηφιακές υπηρεσίες για να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών της. Με το IBM Operational Decision Manager, το σύστημα:

  • αποφασίζει σε πραγματικό χρόνο ποιες ερωτήσεις πρέπει να παραθέσει στους υποψήφιους πελάτες
  • τις ανανεώνει δυναμικά ανάλογα με τις απαντήσεις που δίνονται
  • αναλύει στη συνέχεια όλες οι πληροφορίες που έχουν συγκεντρωθεί βάσει των κανόνων εκτίμησης κινδύνου
  • παράγει σε πραγματικό χρόνο την απόφαση, κλείνοντας με αυτό τον τρόπο τον κύκλο ανάληψης κινδύνου αιτήσεων Ζωής και Υγείας.

Η Interamerican, καινοτόμος στη διάθεση βελτιωμένων ψηφιακών υπηρεσιών και ασφαλιστικών προϊόντων, πρωτοπορεί και επιταχύνει τη δημιουργία, τη διάδοση και την επεξεργασία νέων επιχειρηματικών κανόνων μέσα από σύγχρονες τεχνολογίες που επιτρέπουν την αυτοματοποιημένη λήψη αποφάσεων και τη διαχείριση κινδύνου σε πραγματικό χρόνο κατά τη διεπαφή της με δυνητικούς πελάτες.



Απόρρητο Απόρρητο