Μετά από μία 10ετή οικονομική κρίση, στη διάρκεια της οποίας τα εισοδήματα των περισσότερων Ελλήνων υπέστησαν μείωση, δεν ήταν λίγοι εκείνοι που αντιμετώπισαν δυσκολία στην εξυπηρέτηση του ασφαλιστηρίου συμβολαίου τους. Η καθυστέρηση ακόμη και μίας δόσης είναι αρκετή, προκειμένου ο ασφαλισμένος να τεθεί εκτός προγράμματος, ανεξαρτήτως εάν αυτό είναι συνταξιοδοτικό ή νοσοκομειακό. Όπως, ωστόσο, τονίζεται στα συμβόλαια, σε περίπτωση λύσης της ασφαλιστικής σύµβασης, λόγω µη πληρωµής του ασφαλίστρου, είναι δυνατή η επαναφορά σε ισχύ του ασφαλιστηρίου. «Ο συμβαλλόμενος οφείλει να προσκοµίσει στην εταιρία γραπτή αίτηση επαναφοράς, συµπληρωµένο το έντυπο δήλωσης υγείας που θα του παρασχεθεί, καθώς και τυχόν εξετάσεις που θα ζητηθούν, προκειμένου να εκτιµηθεί η κατάσταση της υγείας του. Σε περίπτωση που γίνει δεκτή η αίτηση επαναφοράς από την εταιρία, για την επαναφορά του συμβολαίου ο συμβαλλόμενος θα πρέπει να καταβάλει άµεσα τα ασφάλιστρα που θα του ζητηθούν», υπογραμμίζεται.
Όσον αφορά στα περιθώρια που έχει να το επαναφέρει, στελέχη της ασφαλιστικής αγοράς σημειώνουν στο ygeiamou.gr τα εξής:
Αξίζει να αναφερθεί ότι σε σχετική υπόθεση που χειρίστηκε στα τέλη του 2019 ο Συνήγορος του Καταναλωτή η εταιρία υποχρεώθηκε να άρει την διακοπή του συμβολαίου σε ασφαλισμένη, επειδή αποδείχθηκε ότι η τελευταία ουδέποτε έλαβε την ειδοποίηση διακοπής, με συνέπεια να μην έχει το χρονικό περιθώριο να προβεί στις απαιτούμενες ενέργειες.
Διαβάστε επίσης
Τροπολογία ανοίγει παράθυρο για κατά το δοκούν αυξήσεις στα ασφαλιστήρια συμβόλαια υγείας
Κύηση και Τοκετός: Πώς καλύπτει τα έξοδα η ασφάλιση υγείας
Επιδόματα: Τα προγράμματα που δίνουν λύση στα έξοδα νοσηλείας