Η Google παρουσιάζει το protothema.gr ως το κορυφαίο ειδησεογραφικό site της Ελλάδας και εξηγεί στο κοινό πώς η συνεργασία με την ομάδα του Πρώτου Θέματος είχε εκπληκτικά αποτελέσματα όσον αφορά τις διαφημιστικές καμπάνιες.

Η ομάδα μας, σε στενή συνεργασία με την Google, εκμεταλλεύτηκε με τον καλύτερο τρόπο το Audience Solutions του Google Ad Manager και η Google χρησιμοποιεί το protothema.gr ως case study για τη χρήση του.

Γράφει χαρακτηριστικά στην ιστοσελίδα της: «Το Proto Thema, το κορυφαίο ειδησεογραφικό site και η κυριακάτικη εφημερίδα με τις υψηλότερες πωλήσεις στην Ελλάδα, χρησιμοποίησε το Audience Solutions του Google Ad Manager και τα δικά του first-party data για την αποτελεσματική τμηματοποίηση του κοινού και τη βελτίωση των επιδόσεων των απευθείας συμφωνιών.

Προσαρμόζοντας τις προσφερόμενες διαφημίσεις, το Proto Thema εξασφάλισε καλύτερες διαφημιστικές εμπειρίες για τους χρήστες και πιο συναφείς αγορές για τους διαφημιζόμενους. Τα αποτελέσματα ήταν τα εξής: 115% αύξηση στο CTR για τις απευθείας καμπάνιες και 54% αύξηση στα eCPM για το Open Auction».

Διαβάστε ολόκληρο το case study εδώ